۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳

با حکم استاندار بوشهر؛

شهردار جدید برازجان منصوب شد

شهردار جدید برازجان منصوب شد

بوشهر - به پیشنهاد شورای اسلامی شهر برازجان و با حکم استاندار بوشهر، محمدحسن محمدی به عنوان شهردار جدید برازجان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری استاندار بوشهر با صدور حکمی، محمدحسن محمدی را به عنوان شهردار برازجان منصوب کرد.
 
در متن حکم استاندار بوشهر خطاب به شهردار جدید برازجان آمده است: در اجرای تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب  ۱۳۷۵/۰۳/۱ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شماره ۱۶۳۰ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ شورای اسلامی شهر برازجان به سمت شهردار برازجان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و با رعایت کامل موازین شرعی و مقررات قانونی در جهت اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گسترش مشارکت مردم در اداره امور توسعه و عمران شهری موفق و موید باشید.

 انتظار می‌رود در پیشبرد دقیق سیاست‌های عمومی دولت در هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی با بهره‌گیری و استفاده بهینه از امکانات مادی و معنوی در خدمت به مردم عزیز، حفظ و حراست از اموال عمومی، بهبود وضعیت رفاهی شهروندان، اعتلای فرهنگ شهرنشینی و ساماندهی جامعه شهری کوشا و جدی باشید.

کد خبر 3949530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha