۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۵۰

امام جمعه پلدختر:

شهدا مظهر قدرت و سند افتخار ایران اسلامی هستند

شهدا مظهر قدرت و سند افتخار ایران اسلامی هستند

پلدختر - امام جمعه پلدختر گفت: شهدا مظهر قدرت و سند افتخار ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سوری ظهر دوشنبه در مراسم جشن تکریم پدران آسمانی شهرستان پلدختر با تبریک میلاد با سعادت امام علی (ع) و روز پدر اظهار داشت: شهدا مظهر قدرت، عزت و اقتدار نظام و سند افتخار ایران اسلامی هستند.

وی افزود: خانواده شهدا که یک روز با ایثار از عزیزترین عزیزان خود گذشتند امروز مایه برکت نظام و سرمایه های معنوی کشور هستند.

امام جمعه پلدختر گفت: امروز ایران اسلامی در سایه خون پاک شهدا دارای یک جایگاه و عزت و عظمت جهانی است و دیدار و قدردانی از خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است.

وی با بیان اینکه آرامش امروز جامعه اسلامی هدیه رشادت های شهدا و ایثارگران است افزود: بصیرت و آگاهی شهدا مایه عزت و سربلندی و الگوی مناسبی برای جوانان این سرزمین است که باید در مسیر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت تلاش کرد.

حجت الاسلام سوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تجلیل از مقام شهدا و خانواده آنها ارج نهادن به اهداف، ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که امروز جامعه اسلامی مدیون ایثار و فداکاری خون پاک شهدا است افزود: وظیفه مردم و مسئولان تقویت جایگاه خانواده شهدا و تجدید بیعت و ادامه راه شهدا و دفاع از ارزش ها است که باید سرلوحه کار ها قرار گیرد.

در ادامه این  مراسم مزار پدران آسمانی  گلزار شهدای شهر پلدختر غبارروبی و گلباران شد.

در مراسم جشن پدران آسمانی، امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب،   فرمانده سپاه، رئیس و پرسنل بنیاد شهید، جمعی از مسئولان شهرستان پلدختر  و فرزندان  شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

کد خبر 3949700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha