۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۴۱

مدیر حج و زیارت گیلان خبرداد؛

۲۳ فروردین آغاز ثبت نام از واجدان شرایط حج تمتع سال۹۶ درگیلان

۲۳ فروردین آغاز ثبت نام از واجدان شرایط حج تمتع سال۹۶ درگیلان

رشت-مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به آغاز ثبت نام از واجدان شرایط تشرف به حج تمتع سال ۹۶ استان ، گفت: این ثبت نام همزمان با سراسر کشور و از صبح چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن فعال عصر دوشنبه در نشست با خبرنگاران استان با اشاره به آغاز ثبت نام از واجدان شرایط تشرف به حج تمتع سال ۹۶ استان گیلان، اظهار کرد: این ثبت نام همزمان با سراسر کشور و از چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه دارندگان فیش های ثبت نامی تا تاریخ ۳۱تیرماه سال ۸۵ می توانند از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۳ فروردین به مدت ۱۰ روز به یکی از شعب بانک ملی مراجعه کنند، افزود: مشمولان باید اصل قبض ودیعه گذاری، اصل شناسنامه، کارت ملی با خود را همراه داشته و مبلغ علی الحساب سفر خود را واریز کنند.

مدیر سازمان حج و زیارت گیلان همچنین خاطرنشان کرد: با آغاز ثبت نام در کاروان های حج و زیارت اولویت با افرادی است که در این مرحله هزینه اولیه سفر خود را واریز کرده اند.

وی در ادامه با تأکید برضرورت حضور به موقع و براساس اولویت های اعلام شده در شعب بانک و انجام مراحل مذکور، گفت: متقاضیان اعزام به حج تمتع سال ۹۶ باید دارای گذرنامه بین المللی انفرادی معتبر بوده که تاریخ اعتبار آن حداقل تا پنجم اسفند ۹۶ باشد.

به گفته این مسئول متقاضیان فاقد چنین گذرنامه ای باید هر چه نسبت به دریافت این گذرنامه اقدام کنند.

کد خبر 3949835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha