۲۲ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۰۳

در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی؛

استاندار بوشهر دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در استان را تشریح کرد

استاندار بوشهر دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در استان را تشریح کرد

بوشهر - استاندار بوشهر گزارشی از دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر را در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رئیس جمهور و استانداران سراسر کشور برگزار شد که در این جلسه ۹ نفر از استانداران از جمله مصطفی سالاری استاندار بوشهر، گزارشی درباره اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، موانع و دستاوردهای استان ارایه کردند.

مصطفی سالاری استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان با ۱۸۶ مورد واگذاری رتبه اول در کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: احداث بزرگترین طرح پتروشیمی و متانول دنیا، ایجاد ۹ دهکده گردشگری و افزایش تولید و صادرات محصولات کشاورزی و شیلات از دستاوردهای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان است.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع)‌، گفت: امیرالمومنین صدای عدالت انسانی و اجتماعی و مظهر دفاع از حق و حقیقت است و باید دستورالعمل امام علی (ع)‌ به مالک اشتر به عنوان منشور و شیوه نامه حکم‌روایی در دستور کار خود قرار دهیم و عملکردمان را با این دستورالعمل بسنجیم.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی اولویت اصلی نظام است و در دستور کار اصلی دولت قرار دارد،‌ اظهار داشت: سال جاری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده و این یعنی جامعه به پویایی و تحرک جدی نیاز دارد و ما به‌عنوان مسئولین کشور باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم که چگونه می‌توانیم اصلی‌ترین مشکلات مردم را حل و فصل کنیم.

معاون اول رئیس جمهور افزود: حکمرانی و اداره مطلوب جامعه زمانی محقق می شود که بتوانیم دردی را از مردم دوا کنیم و کارآمدی هر نظام و دولت در این است که در پایان دوره کاری آلام و رنج مردم کاهش پیدا کرده باشد و توانسته باشیم در مسیر حل مشکلات مردم گام برداریم.

کد خبر 3950374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha