۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۶:۰۲

عضو کمیسیون عمران شورای بوشهر:

گل‌فروشان بوشهر ساماندهی شوند

گل‌فروشان بوشهر ساماندهی شوند

بوشهر - عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: گل‌فروشان بوشهر ساماندهی شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای شهر بوشهر، زهرا رضایی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در ایام نوروز اتفاق افتاد طوفان و بارانی بود که باعث آسیب رساندن به غرفه های نوروزی شد که طی بازدیدی که از محل داشتم وصحبت‌هایی که با غرفه داران داشتم معتقدم در این زمینه شهرداری باید مدیریت بهتری انجام می داد.

وی اضافه کرد: بحث ایمنی غرفه‌ها و فاصله بسیار کم غرفه‌ها با دریا از مواردی بود که باید بهتر عمل می شد زیرا شهرداری در طول سال فضاسازی بسیار خوبی انجام می دهد که استقبال خوبی از مهمانان نوروزی داشته باشد  و این موارد نباید به کارهای ما آسیب برساند.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: اتفاقی که در پارک پرندگان بوشهر به دلیل طوفان در ایام نوروز افتاد و باعث افتادن ستون‌ها شد و علی‌رغم تمام زحمت‌هایی که صورت گرفته اما کار کارشناسی و فنی درساخت این پارک انجام نشده و درخواست دارم یک بررسی صورت بگیرد و در بازسازی آن همه موارد دیده شود.

رضایی با اشاره به ساماندهی گل فروشان و انتقال آنها به ابتدای بزرگراه امام علی گفت: این انتقال کار بسیار خوبی بود اما باید یک ساماندهی صورت گیرد و انجام فضاسازی و رسیدگی به مشکلات گل فروشان در دستور کار قرار گیرد انشالله تا دو سال آینده شاهد فضای بسیار زیبایی در این منطقه ورودی شهر باشیم.

کد خبر 3951194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha