۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۰۲

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان دماوند:

تعداد شعب اخذ رای در دماوند افزایش می یابد

تعداد شعب اخذ رای در دماوند افزایش می یابد

دماوند- مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان دماوند گفت: شمار شعب و صندوق‌های رأی برای تسهیل در اخذ رأی در دماوند افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای بحث پشتیبانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: برای این منظور در کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان دماوند،‌ نشست‌هایی را با شهرداران و نمایندگان آنها در این کمیته برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، برگزاری آن نیاز به برنامه‌ریزی و حمایت‌های خاصی دارد.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های جدیدی برای پشتیبانی و تأمین تجهیزات، امکانات و پذیرایی در انتخابات صورت گرفته است،‌ گفت: در این خصوص، طوری برنامه‌ریزی‌ها انجام شده که در شهرها شهرداری‌ها و در روستاها، دهیاری‌ها درگیر این موضوع هستند.

صفری ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه برای پشتیبانی برگزاری انتخابات در حالت آماده‌باش هستند و در نشست شورای اداری شهرستان دماوند در هفته آینده جمع‌بندی‌های نهایی و ابلاغ برنامه‌های لازم به دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: به دنبال این هستیم که بدون اینکه کمبود یا مشکل خاصی را داشته باشیم،‌ انتخابات مطلوب و سالمی را در شهرستان دماوند برگزار کنیم.

مسؤول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان دماوند بیان کرد: برنامه‌ریزی پشتیبانی از برگزاری انتخابات را زودتر آغاز کردیم تا فرصت کافی برای آسیب‌شناسی وجود داشته باشد و نیز بتوانیم با استفاده از تجربه انتخابات گذشته ساماندهی‌های لازم را انجام دهیم.

صفری اظهار کرد: با توجه به اینکه وسعت کاری دو انتخابات پیش‌رو،‌ تعداد شعبات و صندوق‌های رأی افزایش پیدا می‌کنند تا این افزایش به تسهیل اخذ رأی کمک کند؛‌ این امر بر اساس میانگین تعداد رأی دهندگان هر صندوق پیش‌بینی شده است تا همه اقشار مختلف جامعه بتوانند رأی خود را بدون مشکلی به صندوق بیندازند.

وی اضافه کرد:‌همچنین پیش‌بینی‌ نیروهای انسانی و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی در برگزاری انتخابات انجام شده است تا در 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری شاهد انتخاباتی باشکوه و حماسی در شهرستان دماوند باشیم.

کد خبر 3951250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha