۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۵۳

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر:

رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی در بوشهر برگزار می‌شود

 رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری بیست و هشتمین دوره رقابت‌های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن قلندری از اجرای برنامه‌های درس تربیت بدنی در مدارس استان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین و با توجه به اهمیت توانمند سازی و ارتقاء علمی و عملی معلمان تربیت بدنی به عنوان بازوان اجرایی و متولیان اصلی ساعت درس تربیت بدنی در مدارس، بیست و هشتمین دوره رقابت های علمی و تخصصی با هدف فراهم نمودن فضایی مناسب برای رقابتی سالم و سازنده، بهبود سطح آمادگی جسمانی، حرکتی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی و ارتقاء سطح علمی و به روز شدن ایشان، اردیبهشت ماه ۹۶ در شهرستان ها و مناطق استان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: آمار آموزگاران و دبیران تربیت بدنی استان بوشهر ۳۵۶ نفر شامل می‌شود که از این تعداد ۱۹۶ نفر معلم زن و ۱۶۰ نفر معلم مرد را شامل می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان از برگزاری مرحله استانی این دوره از رقابت‌ها در خرداد ماه سال جاری و اعزام نفرات برگزیده به رقابت های کشوری در تابستان خبر داد.

کد خبر 3951416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha