۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان:

واجدین شرایط تشرف به حج تمتع به مدت ۱۰روز به بانک ملی مراجعه کنند

واجدین شرایط تشرف به حج تمتع به مدت ۱۰روز به بانک ملی مراجعه کنند

اصفهان–مدیرکل حج و زیارت اصفهان با اشاره به اینکه واجدین تشرف به حج تمتع می‌توانند از امروز به مدت ۱۰روز به بانک ملی مراجعه کنند،گفت:واجدین شرایط کسانی اند که تا قبل تیر ۸۵ ثبت نام کرده اند.

غلامحسین زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه واجدین تشرف به حج تمتع می‌توانند از امروز به مدت ۱۰ روز به بانک ملی برای پرداخت مبالغ مورد نیاز مراجعه کنند، اظهار داشت: واجدین شرایط کسانی هستند که تا قبل از تیر ماه سال ۸۵ برای این سفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی سقف هزینه قابل پرداخت برای این سفر را در حال حاضر ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و ابراز داشت: با احتساب یک میلیون تومان پول و سودی که طی این سال‌ها به این مبلغ تعلق گرفته است سقف پرداخت‌ها از سوی واجدین شرایط ۱۰ میلیون تومان است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه به دلیل عدم مشخص بودن وضعیت مسکن و کاروان‌ها هنوز سهمیه اصفهان مشخص نشده است، افزود: در آینده‌ای نزدیک سهمیه استان‌ها اعلام خواهد شد.

وی در خصوص سهمیه استان اصفهان در خصوص اعزام زائران به عتبات عالیات نیز اضافه کرد: در حال حاضر استان اصفهان هر هفته اعزام ۴۰ گروه به عتبات عالیات را عهده دار است که ۲۵ گروه به صورت هوایی و ۱۵ گروه به صورت زمینی اعزام می‌شوند.

کد خبر 3951594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha