۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۴۶

فرمانده انتظامی دشتی خبر داد؛

انهدام باند سرقت از مزارع پرورش میگو در شهرستان دشتی

انهدام باند سرقت از مزارع پرورش میگو در شهرستان دشتی

بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی پنج نفر از اعضای یک باند سرقت از مزارع پرورش میگو دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جهانبخش صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی از مزارع پرورش میگو درحوزه بخش زیارت ساحلی شهرستان دشتی در اوایل سال ۹۶ توسط افرادی ناشناس و ایجاد جو نارضایتی در بین اهالی، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با وصول پرونده به پلیس آگاهی شهرستان، تیم ویژه ای از کارآگاهان با تجربه انتخاب و با انجام اقدامات پلیسی و استفاده از امکانات فنی، یکی از سارقان سابقه دار به نام «الف- د» شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، در مخفیگاه خود در شهر بردخون دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان دشتی انتقال داده شد.

صیادی اضافه کرد: این متهم برابر تحقیقات صورت گرفته به چهار فقره سرقت از مزارع پرورش میگو اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه بلافاصله در یک عملیات همزمان و موفق تمامی متهمین دستگیر، در تحقیقات صورت گرفته به بزه های انتسابی معترف و اموال مسروقه در مخفیگاهشان کشف شد. عنوان داشت: بازسازی صحنه با همکاری سارقان انجام و همه متهمان برابر دستور مقام قضایی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 3951757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha