۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۴۷

بخشدار ویژه خارگ:

شرایط برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در جزیره خارگ فراهم است

شرایط برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در جزیره خارگ فراهم است

بوشهر - بخشدار ویژه خارگ گفت: شرایط برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در جزیره خارگ فراهم است.

محمود رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی بخش ویژه خارگ ظهر امروز با رای‌گیری در بین اعضاء در سالن بخشداری ویژه خارگ مشخص شدند.

وی افزود: پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در پیش است و اهالی شریف خارگ با حضور حداکثری خود همدلی و همزبانی خود را به استبکار جهانی نشان دهند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز برگزار می‌شود که از اهمیت بالایی در سطح جهانی برای کشور عزیزمان ایران برخوردار است.

رضایی گفت: اعضای هیئت اجرایی وظایف مهمی را عهده‌دار هستند و امیدواریم  بتوانیم در کنار یکدیگر با قانون‌مندی و رعایت قوانین، انتخاباتی سالم و باشکوه رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: تمامی افراد در نظام جمهوری اسلامی ایران باید قانون مداری و قانون مندی را سرلوحه تمامی کارهای خود قرار دهند و از آن تمکین کنند.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به نزدیک شدن به عرصه انتخابات بیان کرد: مهم‌ترین بحثی که باید در این ماه‌ها مورد توجه قرار گیرد موضوع انتخابات است، زیرا انتخابات در کشور اسلامی ایران باتوجه به اینکه به مبنای مردم است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تمامی افرادی که در بحث انتخابات درگیر هستند با قانون و قانون مداری را فانوس راه خود قرار دهند.

رضایی با بیان اینکه جلسات متعددی در سطح استان بوشهر، جزیره خارگ و کشور در حوزه ستاد انتخابات برگزار شده است، گفت: در این جلسه چهارچوب انتخابات که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری تصویب شده است، که ما باید به اجرای آن نظارت کامل داشته باشیم.

وی در این خصوص تصریح کرد: ایجاد امنیت در فضای انتخابات باید توسط دستگاه های نظامی، امنیتی ایجاد شود، سلامت انتخابات باید با تلاش دستگاه های دولتی انجام شود.

بخشدار ویژه خارگ یادآورشد: باید مردم را به حضور در انتخابات تشویق کرد، قانون مداری، قانون مندی باید سرلوحه کار در انتخابات قرار بگیرد و مسئولان باید مراقبت کنند تا از قانون تخطی نشود همچنین کاندیدا و نامزدهای انتخابات باید با برنامه های بکدیگر به رقابت بپردازند نه با شخصیت افراد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این جلسه رای گیری بین کاندیدای هیات اجرایی برگزار و در نهایت آقایان عبدالمجید ستایشی، نعمت اله احمدی، حسن زمانی، عبدالله کریمی، سید اسماعیل سید حسینی، حمزه شنویی، محمود کرمی، نور علی لوینه نسب و کاظم دیناروند به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی بخش ویژه خارگ انتخاب شدند.

کد خبر 3951843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha