۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۵۵

استاندار اردبیل:

کارآفرینی نخبگان اردبیلی حمایت می‌شود

کارآفرینی نخبگان اردبیلی حمایت می‌شود

اردبیل – استاندار اردبیل بخشی از برنامه‌های دولت را حمایت از کارآفرینی نخبگان در حوزه‌های مختلف عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش بعدازظهر پنج‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال اردبیل تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان یکی از زمینه‌های توسعه است و تنها زمانی می‌توان توسعه را تجربه کرد که از تمامی ظرفیت‌های جامعه استفاده بهینه داشت.

وی افزود: در سال مزین به اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی از کارآفرینی و ایده‌های اشتغال‌زایی حمایت کرده و هر یک نقش خود را برای رونق اشتغال ایفا کنند.

استاندار اردبیل تأکید کرد: از جمله اقدامات ضروری حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایده‌های کارآفرینی با حذف قوانین دست و پا گیر است.

به گفته خدابخش نباید به بهانه قوانین مخل تولید و بند و تبصره‌ها از حضور سرمایه‌گذاران و شکل‌گیری ایده‌های کارآفرینی ممانعت شود و حداقل در مدت سال جاری می‌بایست تا حد امکان قوانین دست و پا گیر و مخل تولید کنار گذاشته شود.

وی افزود: ایده‌های کارآفرینی اغلب از سوی نخبگان جامعه طرح می‌شود و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت نخبگان استفاده کنند.

استاندار اردبیل به ارائه تسهیلات کم‌بهره به نخبگان و کارآفرینان اشاره کرد و بیان داشت: به ویژه در حال حاضر فضای مجازی یکی از زمینه‌های اشتغال‌زایی است که می‌تواند درآمد قابل‌توجه به دنبال داشته باشد.

خدابخش خواستار هدایت نخبگان و کارآفرینان شد و گفت: دستگاه‌های اجرایی خدمات مطلوب به طرح‌های اشتغال‌زایی ارائه دهند تا بتوان شاهد رونق اشتغال بود.

کد خبر 3951885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha