۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۰۱

رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه:

وزارت بهداشت مرکزیت درمانی کرمانشاه در غرب را مهم بداند

وزارت بهداشت مرکزیت درمانی کرمانشاه در غرب را مهم بداند

کرمانشاه- رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: وزارت بهداشت مرکزیت درمانی استان کرمانشاه در غرب کشور را مهم بداند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید قاسم جاسمی امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه های درمانی که با حضور وزیر بهداشت انجام شد، اظهار داشت: ان شاءالله که حضور دکتر قاضی زاده هاشمی در استان کرمانشاه منشا اثر و خیر برای استان خواهد بود و در آینده نزدیک شاهد شکوفایی و تحول در بخش درمان استان کرمانشاه باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در خصوص وضعیت توسعه و بهداشت و درمان و طرح تحول سلامت گفت: وزیر بهداشت در این مورد قانع به وضعیت فعلی نیستند و باید بیشتر تلاش و کوشش شود تا جایگاه رفیع و والایی که در شان مردم استان است و وزیر بهداشت به آن اشاره داشت محقق شود و در ماه ها و سالهای آینده  شاهد توسعه شاخص های بهداشتی و درمانی باشیم.

جاسمی افزود: درخواستی که من و پزشکان و مدیرانی که در این بخش بعنوان  یک خانواده مشغول انجام خدمت صادقانه هستند از آقای دکتر قاضی زاده هاشمی داریم بحث قطبیت است که ما واقعا نگران شدیم.

وی با بیان اینکه همدان بحث قطبیت آموزش را از آن خود کرده، گفت: در این زمینه دیگر جای بحث نیست و ظاهرا بحث قطبیت بصورت  سالیانه است بطوریکه یک سال با همدان و سال دیگر  دوباره به کرمانشاه تعلق می گیرد.

جاسمی تاکید کرد: ما با معاونین آقای وزیر هم صحبت کردیم و خیلی برای آنها حائز اهمیت نبود شاید بنده تخصص نداشته باشم و الا ول کن این ماجرا نبودیم و از وزیر درخواست داریم همانطور که شب گذشته قول دادند و مردم استان کرمانشاه را بخوبی ستایش کردند و قبول دارند قطبیت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در منطقه غرب در آینده داشته باشیم چراکه ظرفیت، پتانسیل و توانمندی استان کرمانشاه خیلی  بالاست.

وی گفت: ما با کشور عراق هم مرز هستیم و دولت فدرالی کردستان عراق که از سه استان سلیمانیه و اربیل و دهوک برخوردار است با توجه به شرایط قومی و فرهنگی که ما داریم براحتی پذیرای این هستند که بیماران خود را در  بیمارستان های ما بستری کنند.

جاسمی گفت: همچنین ایلام و همدان که شاید خیلی از شهرستان های همدان مثل نهاوند، ملایر و تویسرکان و خود ایلام هم در اوایل انقلاب جزئیی از استان  کرمانشاه بودند ان شاءالله شاهد عملیاتی شدن این تفکر و این دیدگاه آقای وزیر باشیم.

کد خبر 3951961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha