۲۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳

وزیر بهداشت در سرپل ذهاب:

وزارت بهداشت در رأس رضایتمندی مردم/نظرسنجی‌ها را منتشر نمی‌کنند

وزارت بهداشت در رأس رضایتمندی مردم/نظرسنجی‌ها را منتشر نمی‌کنند

کرمانشاه- وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: عملکرد وزارت بهداشت در راس رضایتمندی مردم قرار دارد ولی آن را منتشر نمی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی امروز جمعه در سفر به شهرستان سرپل ذهاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد وزارت بهداشت در راس رضایتمندی های مردم قرار دارد و ای کاش نهادهایی که نظرسنجی می کنند آن ها منتشر کنند. من هر چه دیدم رضایتمندی بوده است.

وی افزود: با این حال ما معتقدیم باید کارهای بیشتری انجام شود، مثل استان شما که گویی چندین سال توسعه زیرساختهای درمانی متوقف بوده است.

وی افزود: ما توانسته ایم هزینه های مردم را در بخش درمان از ۵۸ درصد به زیر ۴۰ درصد برسانیم و زیرساختها را توسعه و گسترش دهیم.

قاصی زاده هاشمی تصریح کرد: ما در جهت تربیت نیروی انسانی هم توانسته ایم ۱۰ هزار نیروی متخصص را توزیع کنیم با ماندگاری بیشتر و قوی تر. اما به هر حال ما به کمک همه نیاز داریم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در دولت یازدهم در حوزه دارو چندین اتفاق افتاد و دیگر بحران کمبود دارو نداریم و شما این موضوع را نمی بینید و دارو به میزان کافی هست.

وی افزود: ما در شروع به کار دولت ۴۰ درصد واردات دارو داشتیم ولی الان این رقم به ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است و صادرات داروی ما نیز ۲.۵ برابر شده است. ۱۱۰ مورد داروی جدید را نیز تولید کردیم.

کد خبر 3952273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha