۲۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۴۴

امام جمعه کاکی:

دشمنان در انتخابات دنبال خدشه‏‌دارکردن شخصیت‏‌های انقلابی هستند

دشمنان در انتخابات دنبال خدشه‏‌دارکردن شخصیت‏‌های انقلابی هستند

بوشهر - امام جمعه کاکی گفت: دشمنان خارجی به همراه برخی پادوهای داخلی آن‏ها، با طرح برخی پرونده‏‌ها و عملکرد گذشته، قصد تخریب نظام و خدشه‏ دار کردن شخصیت‏‌های انقلابی را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کاکی با اشاره به شخصیت حضرت امیر المومنین علی(ع) اظهار داشت: ایشان نخستین کسی است که ایمان آورد و ساده‌زیستی و گستره علمی از دیگر ویژگی‌های آن حضرت است.

وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: مسند ریاست‏ جمهوری و وزارت در اسلام ارزش نیست مگر برای ایجاد حق‏ به تعبیر حضرت امام (ره). حضور در انتخابات وظیفه‌ای الهی و ملی و انسانی‏ است که ما باید عمل به آن بکنیم و همه‏ باید در انتخابات شرکت کنیم.

امام جمعه کاکی بیان کرد: به‌دنبال اعلام نامزدی یکی از چهره‌های انقلابی نظام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، موجی از تخریب‌‏ها علیه وی و نظام اسلامی آغاز شده است. دشمنان  خارجی به همراه برخی پادوهای داخلی آن‏ها، با طرح برخی پرونده‏‌ها و عملکرد گذشته نظام، قصد تخریب نظام و خدشه‏ دار کردن شخصیت‏‌های انقلابی را دارند. جریانات داخلی هوشیاری خود را حفظ کرده و در دام آن نیفتند. به دولت وشخصیت انقلابی با این شاخص‌ها رای دهید.

وی به شاخص‌های دولت انقلابی اشاره کرد و افزود: دولت انقلابی باید پرچم‌دار گفتمان انقلاب و معتقد به ارزش‏‌های انقلابی، عزتمند، کارآمد، جهادی، پرکار و پرنشاط،  تحول‏‌آفرین، شایسته‏‌سالار، مردمی و خدمتگزار، قانونگرا، دولت مقاوم و شجاع در برابر دشمن و ساده ‏زیست باشد.

محمدی با اشاره به بیانات ولی امر مسلمین جهان در  دیدار نوروزی مسئولان کشور گفت: امروز سعادت یا شقاوت کشور در دست ما مسئولان است و این ما هستیم که می‏‌توانیم با تصمیم و عمل درست، مردم و جوانان را سعادتمند و اهل بهشت کنیم. امروز جبهه‏ بزرگی از دشمنان خبیث در مقابل نظام اسلامی قرار دارند که هدف همه‏ آن‏ها نابودی یا از درون تهی کردن جمهوری اسلامی است‏. در نظام اسلامی باید احکام و سبکِ زندگی اسلامی پیاده شود. باید بر روی تولید و اشتغال متمرکز شوید.

وی با تحلیل بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: برنامه دشمن، القاء «نمی‌شود و نمی‌‏توانیم» است. ملت ایران شایسته مسئولانی است که همراه با مردم برای محقق کردن شعار «می‌‏شود و می‌توانیم» تلاش شبانه‏ روزی می‏‌کنند.

امام جمعه کاکی با اشاره به حمله آمریکا به سوریه، تصریح کرد: این حمله با هدف جبران شکست‌های تروریست‏‌ها در هفته‌ه‏ای اخیر و در راستای تقویت آن‏ها صورت می‏‌گیرد.

محمدی با گرامیداشت ۲۹ فروردین  روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی‏، افزود: یاد و خاطره شهدا وامام شهدا بویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی گرامی می داریم. امروز ارتش انقلابی و مقتدر آمادگی کامل در کنار نیروهای مسلح برای دفاع از کیان این مرز و بوم دارد.

کد خبر 3952362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha