۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۱۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان:

ثبت مساجد روستایی در سامانه مساجد انجام می شود

ثبت مساجد روستایی در سامانه مساجد انجام می شود

زنجان-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: ثبت مساجد شهری شهرستان زنجان در سامانه مساجد انجام شده و تنها ثبت مساجد روستایی مانده ودر حال انجام است.

حجت الاسلام فیروز علی خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر به پورتال مساجد یا مناره در تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان اشاره کرد و افزود: تاکنون  ۱۵۵ مسجد شهری شهرستان زنجان درسامانه مساجد یا «مناره» ثبت شده و طبق برنامه تمام مساجد شهری و روستایی در پورتال مناره ثبت می شود. 

وی اظهار کرد: در شهر زنجان ۱۵۸ مسجد و حسینیه وجود دارد و با احتساب مساجد روستایی ۴۵۰ مسجد شهری و روستایی در شهرستان زنجان وجود دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: ثبت مساجد شهری درشهرستان زنجان در سامانه مناره ثبت شده و تنها ثبت مساجد روستایی مانده و در حال انجام است. 

خسروی به پورتال مساجد اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح شناساندن برنامه های مساجد به آحاد مردم و معرفی فعالیت های مساجد، ایجاد رقابت سنجی میان پایگاه های اطلاع رسانی مساجد، فعال سازی و تقویت برنامه های فرهنگی مساجد است.

وی  تصریح کرد:خوشبختانه در سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان پورتال مساجد به خوبی انجام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: تقویت برنامه های فرهنگی مساجد از اهداف مهم پورتال مساجد یا منارها است.

وی گفت: مسجد در اسلام به عنوان مرکز تعامل، همدلی و محل عبادت بین بنده و خالق بوده است و از صدر اسلام امور مردم در مساجد رقم می خورده و دراسلام جایگاه مسجد بسیار ویژه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان یاد آورشد: تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان به ثبت مساجد در پورتال برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد و مساجدی که تاکنون ثبت نشده اند طی برنامه ریزی مناسب ثبت می شوند.

کد خبر 3953676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha