۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۷:۰۰

وزیر ارتباطات خبر داد:

سرمایه گذاری ۷۵ هزار میلیارد ریالی دولت در حوزه ارتباطات سرایان

سرمایه گذاری ۷۵ هزار میلیارد ریالی دولت در حوزه ارتباطات سرایان

سرایان- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سرمایه گذاری ۷۵ هزار میلیارد ریالی دولت یازدهم در حوزه ارتباطات و فناوری شهرستان سرایان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی شب گذشته در سفر به شهرستان سرایان اظهار کرد: علی رغم تمامی تنگ ناهای مالی طی سه سال گذشته اما هیچ گاه نگاه دولت از فقرا و مناطق کم برخوردار برداشته نشده است.

وی با بیان اینکه قانونی که اسفند ماه سال گذشته در مجلس تصویب شد مزایای بسیار خوبی برای مناطق محروم و نیازمندان دارد، افزود: نگاه ما در گذشته نگاهی بود که فکر می کردیم می توانیم مشکلات خارجی را برطرف کنیم و منابع بیشتری از فروش نفت و صادرات در کشور داشته باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه سعی کرده ایم در مواقعی که دولت مشکل منابع داشته به حمایت مردم متکی شویم، گفت: دولت تدبیر و امید دولت حزبی، گروهی و جناحی نیست بلکه دولتی برآمده از رای مردم است.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارهای توسعه ای درکشور بر اساس ثبات اقتصادی و ثبات ارزی کشور به وجود آمده است، گفت: همواره در این دولت به کارآفرین و سرمایه گذار احترام می گذاریم چراکه تا این افراد مورد تکریم قرار نگیرند کشور ایران نمی تواند توسعه پیدا کند.

واعظی با اشاره به اینکه تا هنگامی که تولید در کشور توسعه پیدا نکند و سرمایه گذاری انجام نشود قطعا نمی توانیم اشتغال پایدار نیز به وجود آوریم، عنوان کرد: سال ۹۵ اولین سالی بود که بدون تحریم از نظر مسائل هسته ای گذشت.

وی با بیان اینکه تولید گندم در کشور نسبت به گذشته به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است، افزود: ۱۵ هزار میلیارد تومان گندم از دست کشاورزان پیش خرید کرده ایم که گام بسیار مهمی بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه صادرات کشور به نوعی مطلوب شده است، گفت: مقدماتی در سال ۹۵ به وجود آمد که می تواند موجب شود در سال ۹۶ شرایط بسیار مطلوب تری را شاهد باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تصریح کرد: این نامگذاری تکلیف دولت، مجلس و همه مسئولین را روشن می کند و همه باید در جهت سامان دهی اقتصاد و افزایش تولید قدم بردارند.

واعظی با بیان اینکه بستر مناسبی در کشور در حال به وجود آمدن است، افزود: هر جا که به مردم اطمینان کردیم و آن ها را مورد حمایت قرار دادیم توانستند شرایط اقتصادی را بهتر از دولت مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه در خصوص وضعیت شهرستان سرایان گام هایی باید برداشته شود، گفت: ما می توانیم در بستر شبکه اطلاعات  فعالیت های گردشگری را توسعه دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پهنای باند مورد نیاز شهرستان آماده است، افزود: به ۲۱ روستای شهرستان نیز اینترنت داده خواهد شد و نسل سوم و نسل چهارم اینترنت در شهرستان سرایان راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون ۷۵ هزار میلیارد ریال در شهرستان سرایان سرمایه گذاری انجام شده و امیدواریم ۳۸ هزار میلیارد دیگر تا چهار ماهه آینده سرمایه گذاری انجام شود.

واعظی ادامه داد: شهرستان هایی که صنایع دستی و جاذبه دارند وقتی بتوانند در فضای مجازی فعالیت کنند قطعا خواهند توانست در شهرستان خود کسب و کار و رونق اقتصادی به وجود آورند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر ، اظهار کرد: آن چه همواره مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند ایجاد انتخابات پرشور و سالم با رعایت قانون و اخلاق است.

وی ادامه داد: قطعا دشمن هنگامی که می بیند مردم به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته اند و انتخابات پر شوری را رقم زده اند بسیاری از توطئه های آن ها خنثی می شود و این مهم موجب اقتدار بیش از پیش کشور خواهد شد.

کد خبر 3953731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha