۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۲۲

مدیرکل وزارت علوم؛

مسئولان دانشگاه فنی حرفه ای برای رفع مشکل اشتغال چاره بیاندیشند

مسئولان دانشگاه فنی حرفه ای برای رفع مشکل اشتغال چاره بیاندیشند

مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم گفت: مسوولین دانشگاه فنی و حرفه ای باید نیازهای جامعه را بشناسند و برای رفع آن پاسخ داشته باشد تا مشکل اشتغال جوانان رفع شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای کشور صبح امروز با حضور عبدالحسین فریدون مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مسعود شفیعی رییس سابق دانشگاه، ناصر شمس سرپرست جدید دانشگاه، معاونین، مدیران و روسای مناطق ده گانه در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر عبدالحسین فریدون از خدمات دکتر شفیعی، رییس سابق دانشگاه فنی و حرفه ای در دوران مسوولیت وی قدردانی کرد و گفت: مدیریت وی آغازگر حرکت های بزرگی در کشور بود که امیدواریم در مدیریت جدید تداوم یابد و این دانشگاه در اهداف و ماموریت های خود موفق شود.

وی خاطر نشان کرد: از کسانی که در اعتلای نظام اسلامی مشارکت فعال داشته اند باید قدردانی شود. مدیرانِ پیشکسوت ذخایر و اندوخته های نظام اسلامی هستند. بنابراین لزوم توجه به توان علمی و تجربه های مدیریتی این عزیزان بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو، جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف عالیه خود حرکت رو به جلو خواهد داشت.

فریدون افزود: انتظار می رود سرپرست جدید دانشگاه با همراهی تمامی کارکنان و دانشجویان به تحقق منویات مقام معظم رهبری و دولت خدمت گذار در پیشبرد آرمان های نظام از جمله اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بپردازند.

وی ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه کارآفرین است و باید نیازهای جامعه را شناخته و برای رفع آن پاسخ داشته باشد تا مشکل اشتغال جوانان رفع شود.

فریدون با بیان اینکه دانشگاه باید بالنده، پیشرو و در حال رشد باشد گفت: دانشگاه بزرگ و مهمی مانند دانشگاه فنی و حرفه ای که مختصات جغرافیایی گسترده ای دارد منشاء آثار ارزنده ای در جامعه است؛ دانشگاهی که چند  هزار دانشجو دارد و در ۳۱ استان با بیش از ۱۷۳ دانشکده و آموزشکده فعال است باید در پیوند علم به نیازهای جامعه نقش آفرینی کند.

کد خبر 3954209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر حسین IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
      0 0
      ضمن سپاس از وزیر محترم این انتصاب شایسته که نشانه تدبیر وامید دردولت می باشد هرچند خیلی دیر به فال نیک گرفته حمایت خود را از آقای شمس اعلام می نماییم . جمعی از فرهیختگان دانشگاه فنی و حرفه ای