۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۹:۰۵

مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشگاه خبرداد:

ترویج سبک زندگی شهدای دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی

ترویج سبک زندگی شهدای دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علمی کاربردی گفت: معرفی و ترویج سبک زندگی شهدای دانشجوی یکی از مهمترین برنامه های سال ۹۶ این دانشگاه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، حسین حسن زاده در نشست هم اندیشی مدیران کل شاهد و ایثارگر دانشگاه های تهران گفت: مقاومت یکی از مولفه های سبک زندگی شهدا است که این امر مهمترین پیام شهدای دانشجو به دانشجویان امروز کشور بشمار می رود.

وی افزود: مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی به خصوص رئیس این دانشگاه اهتمام ویژه ای برای نهادینه سازی سبک زندگی شهدا در میان دانشجویان دارند.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد:  اهتمام رئیس دانشگاه به خانواده معظم شهدای دانشجوی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باعث شده تا در برنامه ای منظم با حضور معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه با خانواده شهدا دیدار و از مقام آنها تجلیل شود.

حسن زاده از آمادگی اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه جامع علمی کاربردی برای خدمت رسانی در چارچوب قوانین به دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه خبر داد و گفت: این اداره کل از موضوعات مرتبط با حوزه فرهنگ ایثار و شهادت حمایت ویژه می کند.

کد خبر 3954863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha