۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲

میثاقیان در گفتگو با مهر:

برای بقا در لیگ محکوم به پیروزی در سه بازی آینده هستیم

برای بقا در لیگ محکوم به پیروزی در سه بازی آینده هستیم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: دیدار سختی برابر پیکان داریم و باید برای بقا در لیگ در سه مسابقه باقیمانده پیروز شویم.

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط تیم سیاه جامگان و احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته اول، گفت: سه بازی سخت پیش رو داریم و نقطه اوج کار ما بازی برابر پیکان است زیرا اگر در این دیدار نتیجه مورد نظر را کسب نکنیم شرایط برای بقا در لیگ سخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: از روزی که به سیاه جامگان آمدم بازیکنان همت کردند و تقریبا نتایج خوبی گرفتیم اما برای بقا در لیگ باید پیکان را شکست دهیم و دو بازی باقی مانده را نیز با پیروزی به پایان برسانیم.

سرمربی سیاه جامگان در خصوص شرایط تیم پیکان هم گفت: پیکان تیم سختکوشی است. این تیم از کادر فنی و بازیکنان خوبی سود می برد. پیکان اوایل فصل نتایج قابل قبولی کسب کرده و حتی امیدوار است با سه پیروزی در دیدارهای باقی مانده سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. بنابراین کار مشکلی مقابل این تیم داریم و از هوادارانمان می خواهیم روز پنجشنبه در ورزشگاه حضور داشته باشند و سیاه جامگان را تشویق کنند.

میثاقیان در پاسخ به این پرسش که آیا برای این دیدار محروم یا مصدومی هم دارید؟ گفت: خوشبختانه محروم نداریم اما مصطفی احمدی مصدوم است. کادر پزشکی تلاش می کند او را برای این بازی آماده کند تا با تمام قوا به مصاف پیکان برویم.

سرمربی سیاه جامگان در خصوص قهرمانی پرسپولیس هم در لیگ برتر گفت: پرسپولیس مستحق قهرمانی در لیگ شانزدهم بود. برانکو تیم بسیار خوبی را روانه لیگ کرد و نشان داد یکی از مربیان خارجی خوب کشورمان است. البته نباید از حمایت بی دریغ حمایت هواداران پرسپولیس هم به راحتی گذر کنیم زیرا آنها در سرما و گرما کنار تیمشان بودند و تحت هر شرایطی کادر فنی و بازیکنان را حمایت کردند.

کد خبر 3955132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha