۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸

شهردار منطقه ۱۵ در آئین افتتاح و بهره برداری از ۱۰۱ پروژه شهری:

جمع‌آوری ۸۰ درصد اوراقچی‌های شوش/افزایش سرانه‌های فضای سبز

جمع‌آوری ۸۰ درصد اوراقچی‌های شوش/افزایش سرانه‌های فضای سبز

شهردار منطقه ۱۵ گفت: سرانه فضای سبز از ۱۵ مترمربع به ازای هر نفر به ۲۷ متر مربع افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر انجمنی در آئین  افتتاح و بهره برداری ۱۰۱ پروژه اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ که با حضور شهردار تهران و برخی از اعضای شورای شهر صورت گرفت، اظهار کرد: در منطقه ۱۵ بیش از ۲۰۰۰ شهید ۸ سال دفاع مقدس و ۲۲ شهید مدافع حرم داریم و هر چه برای شهروندان شهید پرور این منطقه تلاش کنیم باز هم کم است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰ سال گذشته در این منطقه بیش از ۵ هزار میلیارد تومان هزینه آسفالت، بوستان، پیاده راه و خدمات اجتماعی فرهنگی و عمرانی شده است افزود:هم اکنون ۱۳۶ بوستان داریم و به ازای هر شهروند از ۲۷ متر مربع فضای سبز داریم.

شهردار منطقه ۱۵ با اشاره به این موضوع که با اقدامات صثورت گرفته طی ۱۰ سال اخیر  فاصله طبقاتی و امکاناتی جنوب و شمال شهر به نحو محسوسی کاهش پیدا کرده است، تاکید کرد:یکی از دغدغه‌های این منطقه فعالیت ۳۰۰ گاراژ اوراق چی بوده است که ضایعات را خرید و فروش می‌کردند که با پیگیری‌های قالیباف ۸۰ درصد این اوراق چی‌ها جمع آوری شد و ۲۰۰ گاراژ پلمب یا تغییر کاربری دادند.

به گفته انجمنی، دغدغه کنونی شهرداری دیگر افزایش سرانه محیط زیست و پیشرفت حمل و نقل و ترافیک شهروندان و آسفالت معابر و افزودن اماکن ورزشی نیست بلکه ما  به دنبال اشتغال هستند.

کد خبر 3955245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha