۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۴۸

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شد

 مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شد

بوشهر - آیین تکریم و معارفه مدیر تعالی و کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سالن اجلاس پردیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قائم‌مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، حوزه فرهنگی را حوزه بسیار حساس و مهم توصیف کرد و گفت: اگر دانشگاه دو مأموریت اصلی داشته باشد یکی گسترش علم و پژوهش و دیگری تولید فرهنگ است و با این دو بال می‌توان پرواز کرد.

حیدر عزیزنژاد افزود: بسیاری از دستگاه‌ها، متولی فرهنگ کشور هستند و زحمات زیادی می‌کشند اما به‌رغم توسعه مطلوب در حوزه آموزش عالی و دانشگاه‌ها در حوزه فرهنگ و شاخص‌های فرهنگی نه‌تنها رشد مطلوبی مشاهده نمی‌شود بلکه تنزل فرهنگی را شاهدیم که همه ما در این کوتاهی باید پاسخگو باشد.

محمدمهدی محمدی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه گفت: مأموریت دانشگاه، تربیت نیروی انسانی و افراد متعهد و متخصص و مسئول، هم در بعد آموزش و هم در بعد فرهنگی و پرورش افراد خلاق مسئولیت‌پذیر و آشنا به تعهدات انسانی و اخلاقی است.

مدیر تعالی فرهنگی سابق دانشگاه از مجموعه مدیریتی دانشگاه و زحمات معاون دانشجویی فرهنگی و کارشناسان فرهنگی تشکر کرد و به خاطر تحمل کاستی‌ها و نواقص عذرخواهی کرد.

سید محسن هاشمی مدیر جدید تعالی فرهنگی و کرسی‌های آزاداندیشی نیز از مسئولان ارشد دانشگاه به خاطر اعتماد به وی تشکر کرد و از آنان خواست حمایت‌های خود را از مجموعه فرهنگی دریغ نکنند.

در پایان این آیین از خدمات دکتر حمیدی تقدیر شد و حکم مدیریت تعالی فرهنگی و کرسی‌های آزاداندیشی مهندس سید محسن هاشمی به وی اعطا شد.

کد خبر 3955463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha