۲۸ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۴۹

بخشدار ویژه خارگ:

زیرساخت‌های ورزشی خارگ بهبود یافت/ لزوم حمایت از ورزشکاران

زیرساخت‌های ورزشی خارگ بهبود یافت/ لزوم حمایت از ورزشکاران

بوشهر - بخشدار ویژه خارگ بر لزوم لزوم حمایت از ورزشکاران این جزیره تاکید کرد و گفت: زیرساخت‌های ورزشی خارگ بهبود یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی بعد از ظهر دوشنبه در اولین جلسه کارگروه ورزش جزیره خارگ اظهار داشت: با تشکیل کارگروه ورزش در جزیره خارگ اقدامات خوبی در ساماندهی ورزش صورت گرفته است.

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: تحول ویژه در بحث اسپانسرینگ در حوزه ورزش خارگ صورت گرفته و امیدوارم ورزش‌های دیگر هم زیر چتر حمایتی قرار گیرند.

وی افزود: زنجیره اتصال ورزش جزیره خارگ به خارج از این جزیره فراهم شده است و هم اکنون ورزش خارگ از حالت آماتور به حرفه ای تبدیل شده است.

جوانان خارگ شایسته بهترین‌ها هستند

رضایی با بیان اینکه جوانان خارگ شایسته دریافت بهترین امکانات و تجهیزات در حوزه ورزش هستند، افزود: امیدواریم که با همت دولت تدبیر و امید و همراهی مسولان ورزش خارگ را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: همه رشته‌های ورزشی در خارگ پتانسیل حضور در عرصه‌های قهرمانی را دارند و باید حمایت و ساماندهی مناسبی از سوی کارگروه ورزش صورت گیرد.

وی گفت: در حوزه زیرساختی هم اقدامات خوبی صورت گرفته است که سالن فجر و امید به ظرفیت‌های ورزشی خارگ اضافه شده است که تیم فوستال و بانوان به‌عنوان راهبر در مجموعه حضور خواهند داشت.

حمایت ویژه از ورزشکاران

رئیس شورای شهر خارگ نیز اظهار داشت: تیم فوتسال جزیره خارگ را با جدیت و تمام توان حمایت کردیم و افتخار می‌کنیم توانستیم قدم مثبتی در حوزه ورزش جزیره خارگ برداریم.

مهدی باقری افزود: شورای شهر خارگ تعهد اخلاقی نسبت به تیم فوتسال خارگ دارد و در حد توان باید به این تیم کمک شود؛ کم و کاستی‌هایی هم در این راه حمایت وجود داشته که ما عذرخواهی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: به‌زودی از سوی مجموعه شهرداری و شورا از اعضای تیم فوتسال تقدیر خواهد شد؛ صعود تیم فوتسال به لیگ کشوری نیاز به حمایت همراهی تمامی نهاد و سازمان در جزیره خارگ داریم تا تنها نماینده جزیره خارگ در یک لیگ کشور حضور پیدا کند.

کد خبر 3955476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha