۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴

برای کسب نخستین مدال المپیک هرمزگان:

وزنه بردار رودانی راهی مسابقات المپیک پیشکسوتان شد

وزنه بردار رودانی راهی مسابقات المپیک پیشکسوتان شد

بندرعباس:ابراهیم داوری وزنه بردار رودانی که در رده سنی پیشکسوتان موفق به کسب رکورد ورودی المپیک شده بود، همراه با کاروان ورزشی ایران راهی بازی های المپیک پیشکسوتان۲۰۱۷ نیوزیلند شد.

ابراهیم داوری دارنده شش مقام جهانی در رشته وزنه برداری پیشکسوتان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در مسابقات المپیک زنان و مردان (پیشکسوتان) به عنوان تنها نماینده استان هرمزگان با کسب رکورد ورودی، برای اولین بار جواز حضور در مسابقات سخت المپیک را بدست آوردم.

وی افزود: تیم وزنه برداری ایران با ترکیب کامل و در ۸وزن راهی مسابقات می شود که بنده در این مسابقات در وزن ۶۲ کیلو گرم برای کشور عزیزم ایران وزنه خواهم زد.

داوری که دبیر تربیت بدنی آموزش وپرورش رودان می باشد، خاطر نشان کرد: مسابقات المپیک بسیار سخت تر از مسابقات جهانی می باشد و از تمام مردم سرزمینم الخصوص هرمزگانی های عزیز التماس دعا برای سربلندی همه ورزشکاران ایران در این آوردگاه بزرگ را دارم.

ابراهیم داوری صبح امروز همراه با کاروان ورزشی بازی های المپیک پیشکسوتان، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی از تاریخ؛ یکم تا ۱۱ اردیبهشت با حضور ۲۰۸ کشور در قالب ۲۸۰۰۰ شرکت کننده در اوکلند نیوزیلند برگزار می شود، اعزام خواهد شد.

لازم به ذکر است ابراهیم داوری جانباز جنگ تحمیلی، مدرس تربیت بدنی دانشگاه، مربی تیم ملی و استعداد یابی فدراسیون وزنه برداری را در کارنامه خود دارد.

وی توانسته است ۶ بار بر سکوی جام جهانی وزنه برداری پیشکسوتان جهان تکیه بزند که  سه قهرمانی، دو نایب قهرمانی و یک مدال برنز جهانی را به کلکسیون افتخارات ورزشی خود اضافه کند.

گفتنی است قهرمانانی چون مجید رنجبری (دارنده مدال سوم آسیایی)، مجید عسکری(قهرمان سبک وزن فعلی ایران و دارنده مدال آسیایی و جهانی)، مهران قاسم زاده(قهرمان جوانان کشور و بازیکن تیم های لیگ برتر) و محسن شریفی(قهرمان جوانان کشور و بازیکن تیم های لیگ برتر) از شاگردان بنام این مربی وزنه بردار رودانی هستند.

کد خبر 3955989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha