۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۰۲

در قالب طرح اکرام و محسنین انجام شد:

مساعدت ۶ میلیارد تومانی حامیان کرجی به مددجویان کمیته امداد

مساعدت ۶ میلیارد تومانی حامیان کرجی به مددجویان کمیته امداد

کرج - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان البرز از مساعدت ٦٠ میلیارد تومانی حامیان کرجی به مددجویان کمیته امداد در قالب طرح اکرام و محسنین خبر داد.

سید هادی کرابی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به رشد ۱۰ درصدی کمک های خیران در طرح اکرام و محسنین، گفت: حامیان نیکوکار کرجی طی سال گذشته در مجموع بیش از ۶۰ میلیارد ریال به صورت ماهیانه به حساب ایتام و فرزندان خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد واریز کردند .

وی افزود: حدود ۲۳ هزار حامی در طرح اکرام و حدود ۴ هزار حامی در طرح محسنین با این نهاد در کرج همکاری می کنند .

کرابی یادآور شد: همه ایتام تحت حمایت کمیته امداد با حمایت خیران دارای چند حامی هستند و بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی ، فرهنگی و آموزشی آنان از محل مبالغ واریزی حامیان مرتفع می شود .

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز، تصریح کرد: نیکوکاران و خیران می توانند علاوه بر مساعدت های نقدی ماهیانه و معمول، حمایت های غیر نقدی در زمینه تامین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمکهای درمانی و مساعدت های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و مساعدت در جهت کمک به تأمین جهیزیه ایتام را نیز عهده دار شوند . 

کرابی همچنین گفت: یک هزار و ۲۰۰ یتیم و یک هزار و ۱۰۰  فرزند خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در کرج توسط خیران در طرح های اکرام محسنین حمایت می شوند .

کد خبر 3956059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha