۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۰۱

مدیرکل ورزش و جوانان البرز:

جشنواره نشاط و امید با محوریت انتخابات در البرز برگزار می شود

جشنواره نشاط و امید با محوریت انتخابات در البرز برگزار می شود

کرج - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری جشنواره نشاط و امید با محوریت انتخابات در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر غفرانی در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که ظهر سه شنبه در سالن شهدای دولت برگزار شد؛ اظهار کرد: بدون شک جوانان یکی از ارکان مهم در جوامع امروزی به شمار می آید.

وی با اعلام اینکه استان البرز طبق تقسیم بندی وزارت ورزش و جوانان برای چهارمین بار حائز رتبه نخست در حوزه جوانان شده است، افزود: امروز در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز  اعضای مجمع جوانان نیزحضور دارند.

غفرانی با تاکید بر اینکه بنا است جشنواره فیلم کوتاه با محوریت ازدواج در استان البرز برگزار شود، گفت: بنا بر پیشنهاد استان البرز جشنواره نشاط و امید در خصوص دو انتخابات پیش رو  و دیدگاه جوانان ۱۷ اردیبهشت سال جاری در استان البرز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه معرفی خدمات دولت از طریق یکی وزرای کابینه کشور انجام می گیرد، ادامه داد: ایجاد شور و نشاط در فضای انتخابات و ارتقا شور جوانی از اهداف این جشنواره است.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز تصریح کرد: بنا است در این مراسم و جشنواره بزرگ از ۲۱ جوان برتر استان تجلیل شود.

غفرانی با تاکید بر اینکه سخنرانی ۸ جوان برتر برای بیان دیدگاه ها از دیگر برنامه های این جشنواره خواهد بود، گفت: به زودی شاهد افتتاح خانه جوان در استان البرز خواهیم بود.

وی تاکید کرد: برای برگزاری این جشنواره به میاعدت همگانی تمامی دستگاه های اجرایی نظیر آموزش و پرورش نیاز داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز یادآور شد: طرح پاکداشت طبیعت محور کرج _ چالوس به همت اداره کل ورزش جوانان، سازمان های مردم نهاد و اداره مرتبط با حوره محیط زیست در استان البرز برگزار می شود.

کد خبر 3956243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha