۲۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۲۰

استاندار همدان تاکید کرد:

ضرورت همراهی اتاق اصناف و بخش خصوصی برای تسریع در توسعه همدان

ضرورت همراهی اتاق اصناف و بخش خصوصی برای تسریع در توسعه همدان

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه از حاشیه مثبت و منفی پرهیز دارم و به دنبال کار هستم، گفت: همراهی اتاق اصناف و بخش خصوصی برای تسریع در توسعه استان همدان نیاز است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدناصر نیکبخت ظهر سه شنبه در دیدار مسئولان اتاق اصناف و جمعی از معتمدان بازار همدان بابیان اینکه خداوند نعمت امنیت و آرامش را به کشور داده است، گفت: ایران، هدف اصلی تروریست‌ها است اما هر تروریستی به سمت ایران آمد، دستگیر شد.

وی بابیان اینکه شرایط کشور را بسیار خوب می بینم و بایدتلاش کنیم تا استان همدان نیز به شرایطی که استحقاق و شایستگی آن را دارد، برسد، گفت: استان همدان بهترین شرایط را برای توسعه دارد.

استاندار همدان باتاکید بر اینکه راه آهن ملایر - همدان، نهاوند - کرمانشاه و همدان - سنندج اجرا می شود تا همدان محل تلاقی راه ها و مبادلات شود، گفت: استان همدان مطالبات بسیاری دارد که در این دولت پیگیری شده و در حال پرداخت است.

نیکبخت بااشاره به اینکه برای راه آهن تهران - همدان - سنندج با آنکه ۲۰۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان همدان مصوب شده بود، ۱۰۰ میلیارد تومان نیز علاوه بر اعتبارمصوب، پرداخت شد، گفت: بازاری های همدان ذاتا انسان هایی متدین هستند و بازار همواره در انقلاب، دفاع مقدس و تداوم انقلاب نقش خود را ایفا کرده است.

استاندار همدان باتاکید بر اینکه باید مصرف کننده، تولیدکننده و بازار در قالب یک مجموعه برای توسعه و ترقی استان همدان تلاش کنند، گفت: کسبه بازار را به شرکت در انتخابات تشویق کنید چراکه حضور حداکثری مهم است.

وی بابیان اینکه باید مردم را تشویق و ترغیب کرد تا در انتخابات فعالانه شرکت کنند، گفت: ما قول داده ایم انتخابات سالم و قانونی برگزار شود و بر این تعهد پایبندیم.

نیکبخت در ادامه بابیان اینکه هیچ عایدی بهتر از این نیست که ما بتوانیم بازار اسلامی همدان را سالم نگه داریم و خدا و مردم راضی باشند، گفت: از حاشیه مثبت و منفی پرهیز دارم و به دنبال کار هستم.

وی با بیان اینکه برای همدان کم کار شده است و خیلی کار داریم، گفت: همراهی اتاق اصناف و بخش خصوصی برای تسریع در توسعه استان همدان نیاز است.

نیکبخت یادآور شد: روز گذشته علاوه بر دیدار با مدیر عامل ۳ بانک و رئیس سازمان خصوصی سازی برای رفع مشکلات تولیدکنندگان با ۳ سرمایه گذار نیز دیدار داشتم.

کد خبر 3956409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha