۳۰ فروردین ۱۳۹۶، ۸:۴۵

مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان:

پوشش ورزش در استان زنجان از متوسط کشوری پایین‌تر است

پوشش ورزش در استان زنجان از متوسط کشوری پایین‌تر است

زنجان-مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان گفت:پوشش ورزش در استان زنجان از متوسط کشوری پایین‌تر است و زیرساخت‌های کشورهای دیگر بسیار مناسب است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوان شامگاه سه شنبه در نشست با روسای هیئت های ورزشی استان زنجان، افزود: امسال سال خوبی برای ایران بود و آغاز سال مزین به نام حضرت زهرا(س) بود و سال خوبی خواهدرا خواهیم داشت.

وی از فعالیت ۵۰ هیئت ورزشی در استان زنجان خبر داد واظهار کرد: این تعداد هیأت دارای ۵۰ هزار بیمه ورزشی است که پنج درصد جمعیت استان زنجان  را شامل می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان بر لزوم توجه به ورزش همگانی و قهرمانی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: استان زنجان دارای یک میلیون  و ۸۰ هزار نفر جمعیت است و سلامتی این تعداد در اولویت است و باید به امر مهم ورزش توجه شود.

جوان با بیان اینکه در بخش همگانی باید همه ظرفیت‌ها فعال  شده و  این بخش اهمیت بالاتری از بخش قهرمانی دارد، گفت: باید ملاحظات فرهنگی به ویژه در بخش ورزش بانوان با دقت بیشتری انجام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان بر لزوم وجود انسجام در بین هیأت‌های ورزشی در استان اشاره کرد و یاد آورشد: باید اقداماتی انجام شود تا فعالیت های ورزشی در روستاها و در بخش بانوان افزایش پیدا کند.

جوان تصریح کرد: هیچ یک از سالن‌های ورزشی استان زنجان نباید خالی باشد و باید شرایطی فراهم شود تا از همه ظرفیت ورزشی استفاده شود.

وی گفت: پوشش ورزش در استان زنجان از متوسط کشوری پایین‌تر است و زیرساخت‌های کشورهای دیگر بسیار مناسب است و باید زیرساخت‌های ورزشی در استان فراهم شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: یکی از محورهای مهم مدیریت ورزش استان زنجان توجه به حوزه جوانان است و امروز جوانان یکی از دغدغه های مهم خانواده هستند.

جوان تاکید کرد: داشتن برنامه برای ما کاربردهای بسیار زیادی دارد و اگر در ورزش برنامه داشته باشیم، موفقیت‌های ما در عرصه ورزش تداوم دارد و می‌توان با برنامه خوب و منسجم دل مردم را با موفقیت‌ها شاد کرد.

کد خبر 3956732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha