۳۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹

آماده باش پلیس راهور برای جشن قهرمانی پرسپولیس/ برخورد باسد معبر

آماده باش پلیس راهور برای جشن قهرمانی پرسپولیس/ برخورد باسد معبر

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهور برای مراسم قهرمانی تیم پرسپولیس در آماده‌باش است و با توقف دوبله و سد معبر در اطراف ورزشگاه آزادی به صورت ویژه برخورد می‌کند.

سرگرد علی‌اصغر شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر  با تشریح اقدامات پلیس راهور تهران بزرگ همزمان با برگزاری این دیدار دوستانه و جشن قهرمانی سرخپوشان پایتخت گفت : مأموران پلیس راهور فاتب از ساعت ۱۳ امروز در معابر منتهی به ورزشگاه حضور خواهند داشت.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود تعداد زیادی از ورزش دوستان برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی حضور خواهند یافت، بهتر است شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند چرا که اتوبوسرانی و مترو برای بازی امروز پیش‌بینی لازم را کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که محدودیت پارکینگ در اطراف محدوده ورزشگاه وجود دارد از شهروندان درخواست کرد: به توصیه پلیس درخصوص نحوه پارک خودرو عمل کنند.

سرگرد شریفی به موتورسواران اشاره و بیان داشت: این دسته از شهروندان باید طبق قانون و بر اساس ظرفیت موتور خود سرنشین سوار کنند؛ حتماً کلاه ایمنی نیز داشته باشند و با توجه به حجم بالای تردد و عابران پیاده در اطراف ورزشگاه حتما با سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خطاب به عابران پیاده نیز اعلام کرد: حتماً از پیاده‌رو برای تردد استفاده کنند.

وی افزود : نه ممنوعیت و نه محدودیت در اطراف ورزشگاه آزادی اعمال نخواهد نشد.فقط پلیس با توقف دوبله و سد معبر که باعث انسداد تردد می‌شود برخورد کرده و خودروهای پارک شده را با جرثقیل جابجا خواهد کرد.

سرگرد شریفی با بیان این مطلب که پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تا پایان مراسم و روان‌سازی ترافیک در محل حضور دارد از ورزش دوستان درخواست کرد که هیجان خود را کنترل کرده، به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام گذاشته و با رعایت سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند.

کد خبر 3956977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha