۳۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۲۰

معاون استاندار بوشهر مطرح کرد؛

لزوم همکاری همه دستگاه‌های استان بوشهر برای برگزاری انتخابات

لزوم همکاری همه دستگاه‌های استان بوشهر برای برگزاری انتخابات

بوشهر - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: همراهی همه دستگاه‌های استان بوشهر برای برگزاری انتخابات باشکوه ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین‌فر صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: خدمت به مردم یکی از مهمترین تاکیدات به مسئولان است و همه مدیران و مسئولان در نقاط مختلف باید از فرصت خدمت به بهترین شکل استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها به معنای ریاست بر مردم نیست، خاطرنشان کرد: رئیس اصلی مردم هستند و این مسئولیت‌ها هم برای هماهنگی یک مجموعه برای ارائه خدمات مناسب به مردم است و باید وظیفه و مسئولیت خود را به خوبی انجام دهیم.

زرین‌فر افزود: گاها در برخی از مجموعه‌ها در خدمت‌رسانی به مردم کم‌کاری‌هایی وجود دارد که باید با جدیت به این موضوع ورود کرد و شرایط ارائه خدمات به مردم و گشایش گره‌های مشکلات تسریع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر بیان کرد: در بخش‌هایی همچون سرمایه‌گذاری و یا ایجاد اشتغال و تولید باید از همه ظرفیت‌ها برای تسریع در اجرای کارها استفاده شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری، ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید برای برگزاری انتخابات باشکوه همکاری کنند و نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز را در اختیار مجریان و برگزارکنندگان قرار دهند.

کد خبر 3957328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha