۳۰ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۱۴

معاون آموزش و پرورش لرستان مطرح کرد؛

ضرورت تربیت دانش آموزان ماهر و کارآفرین در لرستان

ضرورت تربیت دانش آموزان ماهر و کارآفرین در لرستان

خرم آباد- معاون آموزش و پرورش لرستان بر ضرورت تربیت دانش آموزان ماهر و کار آفرین در این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین اردشیر پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی و توجیهی هدایت تحصیلی مدیران هنرستانهای لرستان اظهار داشت: با توجه به فرموده رهبری امسال سال اشتغال و تولید نامگذاری شد و برای تحقق این امر باید تلاش همه جانبه ای وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: ما باید برنامه ریزی خاصی داشته باشیم تا بتوانیم فرزندانمان را با نقشه اساسی و طرح کلی نظام آموزشی آشنا کنیم تا بعدا با نقصان روبرو نشوند.

معاون آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: هدایت تحصیلی باید به سمت حرفه های مناسب با استعداد و توانایی های دانش آموزان باشد و در این راه باید سیاست هایی به کار برده شود.

اردشیر بیان داشت: باید حس خودباوری و اعتماد به نفس را ابتدا در خود و سپس در دانش آموزان ایجاد کرد و اگر این امر ایجاد شود نقش کلیدی خود را ایفا کرده ایم.

وی اظهارداشت: باید گوهر وجودی دانش آموزان که همان استعدادهایشان است شناسایی شود و بعد به دنبال ایجاد انگیزه در آنها باشیم.

معاون آموزش و پرورش لرستان خاطرنشان کرد: باید به دانش آموز یاد داد که یک کارآفرین ماهر باشد و با خلاقیت نه تنها بتواند برای خود ایجاد شغل کند بلکه برای دیگران هم شغل ایجاد کند.

کد خبر 3957331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha