۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین:

برخورد با قاچاق پوشاک عزم همگانی را می طلبد

برخورد با قاچاق پوشاک عزم همگانی را می طلبد

قزوین- رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین گفت: برخورد با قاچاق پوشاک عزم همگانی را می طلبد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پرزحمت روز پنجشنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف پوشاک اظهار کرد: اتحادیه صنف فروشندگان پوشاک استان یکی از اتحادیه های بزرگ و بسیار خوب در بین اتحادیه های صنفی استان است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالاهای ایرانی و شعار  سالجاری گفت: اتحادیه پوشاک یکی از اتحادیه های است که بیش از دیگر صنوف با این پدیده شوم قاچاق درگیر است لذا برای برخورد با قاچاق عزم همگانی را می طلبد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطر نشان کرد: در راستای جلو گیری از  قاچاق کالا دستور العمل های امیدواریم با همکاری صنوف و اتحادیه های مربوطه در بخش اصناف با این موضوع برخورد جدی صورت گیرد.

وی در ادامه  با اشاره به موضوع دستفروشان در سطح شهر گفت: کار گروهی تحت عنوان ستاد ساماندهی مشکلات اصناف  تشکیل شده است که این مشکلات را در این نشست بررسی خواهیم کرد.

گرامی پور رئیس اتحادیه پوشاک نیز در ادامه این نشست  با اشاره به مشکلاتی نظیر عرضه کالا های خارجی در فروشگاههای بزرگ و زنجیره ای  خارجی، فعالیت  دستفروشان را از مشکلات اصلی این اتحادیه  دانست و اعلام کرد: بیش از ۲۵۰ دستفروش در سطح شهر قزوین فعالیت دارند.

وی اختصاص یک مکان مشخص و صدور پروانه صنفی  برای دستفروشان را راه حل اصلی این مشکل عنوان کرد و افزود: با  تجمیع دستفروشان در یک مکان خاص  و صدور مجوز فعالیت برای آنها می توان آنها را براحتی ساماندهی و  بر  فعالیت آنها نیز نظارت های لازم را اعمال کرد.

اتحادیه صنف پوشاک استان قزوین با  بیش از ۱۳۰۰ عضو یکی از  بزرگترین اتحادیه های صنفی در سطح استان است.

کد خبر 3958021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha