۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۱۴

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

هدف گذاری ایجاد یک میلیون شغل در کشور طی سال جاری

هدف گذاری ایجاد یک میلیون شغل در کشور طی سال جاری

اراک- معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در وزارت تعاون، ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در کشور طی سال جاری هدف گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید تقی زاده پیش از ظهر پنجشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیران اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: ایجاد یک میلیون فرصت شغلی در کشور طی سال جاری را مدنظر داریم تا بخشی از مشکل بیکاری رفع شود که این طرح به زودی در صحن علنی مجلس مطرح و با حضور وزیر تعاون مطرح می شود.

وی افزود: توانمندسازی و کارآفرینی موجب اشتغال و رفع بیکاری و فقر می شود، بنابراین باید توجه و حمایت از اقدامات کارآفرینانه صورت بگیرد تا بتوانیم اقتصادی شکوفا و پویا را رقم بزنیم.

 معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: برای داشتن قدرت اقتصادی و اجتماعی باید از مسیر کارآفرینی عبور کرد و تعامل مناسبی بین دولت و مردم در این زمینه ایجاد شود.

تقی زاده خاطرنشان ساخت: در زمینه حل مشکلات اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در کشور نیازمند مدیریت جهادی و کارآمد هستیم و همچنین تمامی دستگاه ها و سازمان ها باید در این حوزه با تعامل و همکاری پیش روند.

در این جلسه همچنین، خلیل حنیف، مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: دولت با وجود تنگناهای مالی و دیگر مشکلات، کشور را در مسیر پیشرفت قرار داده و بخشی از اقدامات انجام شده، نتایج مثبتی به همراه داشته است.

وی در رابطه با عملکرد اداره کل تعاون استان مرکزی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خوشبختانه تاکنون عملکرد منسجم و اثربخشی در حوزه وظایف خود داشته که این عملکرد مطلوب بایستی تداوم یابد.

گفتنی است همزمان با این نشست، تفاهم نامه همکاری سه جانبه ای بین ادارات کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بهزیستی و فنی و حرفه ای استان مرکزی، به امضا رسید.

کد خبر 3958124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha