۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۴۱

با حضور رئیس جمهور؛

۶ طرح صنعتی در قزوین افتتاح می‌شود

۶ طرح صنعتی در قزوین افتتاح می‌شود

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از افتتاح ۶ طرح صنعتی با حضور رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از وزرا در سفر به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین، علی پرزحمت از افتتاح ۶ طرح صنعتی با حضور رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از وزرا در سفر به استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و همسو با سیاست‌های دولت یازدهم، دو طرح ملی صنعتی و چهار طرح صنعتی با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرا در سفر به استان با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال و ۴۲ میلیون یورو سرمایه‌گذاری ارزی با اشتغال ۵۰۰ نفر افتتاح می‌شود.

وی افزود: در این سفر دو پروژه مهم صنعتی استان قزوین توسط روحانی بازدید و مورد افتتاح قرار می‌گیرد و چهار طرح دیگر هم در شهرک صنعتی کاسپین با حضور معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت و به صورت ویدئوکنفرانس توسط ریاست محترم جمهور افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت اشتغال و سرمایه‌گذاری خارجی، رئیس جمهور شخصاً از خط تولیدی طرح‌های صنعتی بازدید می‌کند و همچنین در کنار افتتاحیه‌های در نظر گرفته شده برای این سفر، نمایشگاهی از توانمندی‌های صنعتی استان قزوین در کنار این پروژه‌ها برگزار می‌شود.

پرزحمت اضافه کرد: بنا به اعلام بانک مرکزی استان قزوین در سال گذشته رتبه ۶ کشوری را در رونق تولید در بخش اقتصاد مقاومتی کسب کرده و همچنین در راستای رونق تولید، به تعداد یک هزار و ۱۱۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی تسهیلات پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تصمیم دولت بر مساعدت پروژه‌های بالای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی بنرهایی از تولیدات صنایع، سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی انجام شده در استان قزوین و در راستای جذب سرمایه‌گذاری در دولت یازدهم در معرض دید رئیس جمهور و هیأت همراه قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآورشد: قزوین که یکی از استان‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود، امیدواریم بتواند در سالی که به فرموده رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال نامگذاری شده است، همانند سال گذشته ضمن جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی برای فرزندان این مرز و بوم به ویژه فارغ‌التحصیلان اشتغال پایدار ایجاد کند.

کد خبر 3958887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha