۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۲۱

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

ورزش همگانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود

ورزش همگانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود

زنجان- مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: باید ورزش همگانی را جدی گرفته و به یک فرهنگ تبدیل شود .

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوان ظهر شنبه در مجمع سالیانه هیئت کوهنوردی، افزود:  اگر ورزش همگانی در استان زنجان پیشرفت کند به طور مستقیم در رشته های ورزشی قهرمانی های خوبی را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه باید ورزش های همگانی به یک فرهنگ تبدیل شود و باید این را جدی بگیریم، گفت: تحقق این امر مهم در استان  نیازمند برنامه ریزی و برنامه ریزی کارشناسی شده است.

جوان تاکید کرد:خوشبختانه در استان زنجان عملکرد رشته ورزشی کوهنوردی بسیار خوب بوده و ورزشکاران خوبی را دارد.

وی از فعالیت ۵۰ هیئت ورزشی در استان زنجان خبر داد واظهار کرد: این تعداد هیأت دارای ۵۰ هزار بیمه ورزشی است که پنج درصد جمعیت استان زنجان  را شامل می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان بر لزوم توجه به ورزش همگانی و قهرمانی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: استان زنجان دارای یک میلیون  و ۸۰ هزار نفر جمعیت است و سلامتی این تعداد در اولویت است و باید به امر مهم ورزش توجه شود.

جوان با بیان اینکه در بخش همگانی باید همه ظرفیت‌ها فعال  شده و  این بخش اهمیت بالاتری از بخش قهرمانی دارد، گفت: باید ملاحظات فرهنگی به ویژه در بخش ورزش بانوان با دقت بیشتری انجام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان بر لزوم وجود انسجام در بین هیأت‌های ورزشی در استان اشاره کرد و یاد آورشد: باید اقداماتی انجام شود تا فعالیت های ورزشی در روستاها و در بخش بانوان افزایش پیدا کند.

جوان تصریح کرد: هیچ یک از سالن‌های ورزشی استان زنجان نباید خالی باشد و باید شرایطی فراهم شود تا از همه ظرفیت ورزشی استفاده شود.

کد خبر 3959363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha