۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۵۵

فرماندار جم:

توسعه زیرساخت‌های سلامت شهرستان جم در دستور کار است

توسعه زیرساخت‌های سلامت شهرستان جم در دستور کار است

بوشهر - فرماندار شهرستان جم گفت: توسعه زیرساخت‌های سلامت شهرستان جم در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله نوروزی ظهر شنبه در نشستی که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد اظهار داشت: یکی از افتخارات ما، قرار گرفتن بخش سلامت به عنوان اولویت برنامه‌های دولت یازدهم است.

وی اضافه کرد: همه ما از ارائه خدمات سلامت، هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی آگاه هستیم به صورتی که این خدمات به راحتی برای مردم قابل لمس است.

نوروزی افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان جم از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقا و افزایش پروژه‌های بخش سلامت استفاده خواهد کرد تا بخش سلامت شهرستان بدون دغدغه بتواند ارائه خدمت کند.

وی ضمن بیان اینکه طرح تحول باعث افزایش امید به زندگی در بین مردم شده است بیان کرد: رشد و توسعه هر جامعه بستگی به ارتقای شاخص‌های سلامت در آن جامعه دارد و تلاش ما نیز در شهرستان در راستای تحقق این امر است.

امام جمعه جم نیز در این نشست اظهار داشت: رضایت‌مندی خوب مسئولان و مردم از ارائه خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم باعث خرسندی است.

حجت‌الاسلام محمد گنجی اضافه کرد: وجدان کاری تیم مدیریتی و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم باعث ایجاد رضایت مندی از این اداره در شهرستان شده است.

وی افزود: خدماتی که در حال حاضر در بخش سلامت ارائه می‌شود، قابل مقایسه با قبل نیست و باید گزارش این خدمات به گوش مردم رسانیده شود.

کد خبر 3959696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha