۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۶:۳۲

سرپرست ورزش و جوانان استان مرکزی:

سند راهبردی حوزه جوانان در استان مرکزی تدوین می شود

سند راهبردی حوزه جوانان در استان مرکزی تدوین می شود

اراک- سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: سند راهبردی حوزه جوانان در استان مرکزی با همکاری دستگاه های مرتبط تدوین می شود، تا نقشه راه مدونی در این رابطه ترسیم و آن را عملیاتی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عابد حقدادی شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی با سمن های حوزه ورزش و جوانان استان مرکزی در اراک اظهار داشت: وزارت ورزش به دنبال احداث خانه های جوان در استان ها است و به تبع آن اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی هم این برنامه را پیگیری می کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: به دنبال احداث خانه جوان در مرکز استان هستیم و پس از اراک در شهرستان های استان نیز اقدام به تاسیس خانه جوان صورت نی گیرد.

وی بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان رویکرد جدیدی را در حوزه جوان پیگیری می کند و ارتقای حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و دیگر بخش های مختلف جامعه از اولویت های وزارت ورزش جوانان است.

حقدادی با بیان اینکه مشارکت مردمی چه در بعد کیفی چه در بعد کمی در کشورهای توسعه یافته زیر ۷۰ درصد نیست، تصریح کرد: در همه ساختارهای اجتماعی این مشارکت ها باید وجود داشته باشد و یکی از نقش های مهم سازمان های مردم نهاد، نقش نظارتی است و مسئولان باید این مساله را بپذیرند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: نقش مطالبه گری شهروندی یگی دیگر از نقش های مهم سازمان های مردم نهاد است که می توان برای آن برنامه ریزی کرد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه دولت در حوزه جوانان به ویژه مشارکت مردمی جوانان نگاه جدی است و باید تلاش کنیم و پیگیر شویم تا استان مرکزی در مجمع ملی حداقل یک نماینده داشته باشد.

حقدادی خاطرنشان کرد: در حوزه جوانان، به دنبال تدوین سند و برنامه راهبردی هستیم و برای کارهای پژوهشی نیاز به برنامه راهبردی و نقشه راه است و نباید کار جزیره ای و سلیقه ای انجام دهیم.

کد خبر 3960019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha