۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۴۳

فرماندار جم تاکید کرد؛

دستگاه‌های اجرایی جم اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند

دستگاه‌های اجرایی جم اصل بی‌طرفی را در انتخابات رعایت کنند

بوشهر - فرماندار جم بر لزوم رعایت اصل بی طرفی و قانونمداری در انتخابات شوراهای شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله نوروزی صبح یکشنبه در نشست با شهرداران شهرستان جم با بیان اینکه انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در کشور است افزود: همه مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید اصل بی‌طرفی را مورد توجه قرار دهند تا اعتماد مردم دچار خدشه نشود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی به هیچ وجه نباید تریبون یا ستاد انتخاباتی کاندیداها شوند و قطعا هر گونه استفاده از امکانات بیت‌المال برای حمایت از کاندیداها دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری ممنوع است.

نوروزی با بیان اینکه مردم ناظران اصلی رفتار و کردار مدیران دستگاه‌ها در انتخابات هستند خاطرنشان ساخت: مدیران دستگاه ها موظفند با تکیه بر قوانین موضوعه انتخابات، تمام جوانب را مورد توجه قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان جم جایگاه شهرداری‌ها در انتخابات را حساس دانست و افزود: شهرداری ها باید با رعایت اصل بی طرفی شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در حوزه شوراهای شهر فراهم کنند.

نوروزی با تاکید بر اینکه در رقابت های انتخابات شوراها هیچ تفاوتی میان اعضای فعلی و کاندیداهای حاضر در رقابت وجود ندارد گفت: عدم استفاده از بیت‌المال برای کاندیداهای انتخابات شامل تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری‌ها می‌شود و شهرداران با حساسیت ویژه در این زمینه عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها به صورت غیر مستقیم هم در انتخابات دخالت نکنند و نباید رفتار و عملکرد آنان به گونه ای باشد که تداعی کننده حمایت از فرد یا طیف خاصی است.

فرماندار جم با بیان اینکه فضای انتخاباتی شهرستان جم مطلوب است، اظهار امیدواری کرد که همچون گذشته شاهد انتخاباتی سالم، قانونمند و پرشور در شهرستان باشیم.

کد خبر 3960537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha