۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹

معاون دادستان بوشهر خبر داد:

برخورد جدی با متخلفان حوزه فضای مجازی در استان بوشهر

برخورد جدی با متخلفان حوزه فضای مجازی در استان بوشهر

بوشهر- معاون دادستان بوشهر و رئیس کمیته پیشگیری از جرائم فضای مجازی استان بوشهر از برخورد جدی با متخلفان حوزه فضای مجازی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان بوشهر، محسن مقدس در دومین نشست تخصصی کمیته کارشناسی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان بوشهر اظهار داشت: آموزش در عرصه فعالیت‌های انتخابات در فضای مجازی در حل مشکلات و پیشگیری از تخلف ها تاثیرگذار است.

معاون دادستان بوشهر با تاکید بر رعایت قوانین و دستورالعمل‌های فضای مجازی برای جلوگیری از تخلف‌های انتخاباتی گفت: تمام افرادی که در قالب سایت‌ها، کانال‌ها و شبکه‌های مجازی مشغول به فعالیت هستند مسئول محتوای منعکس شده در فضای یاد شده هستند.

وی افزود: کمیته کارشناسی برای پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان بوشهر مسئول سالم نگه داشتن فضای انتخاباتی و رقابت‌های سالم کاندیداها است.

مقدس بیان کرد: برای فراهم ‌شدن زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و عادلانه با حضور هرچه بیشتری مردم در پای صندوق های اخذ رای پیشگیری از وقوع جرم مورد توجه جدی همه دست اندرکاران امر انتخابات است.

معاون دادستان بوشهر گفت: تخلف‌های انتخاباتی در عرصه‌های مختلف از جمله فضای مجازی در شعبه ویژه قضایی استان رصد و با متخلفان برخورد قاطع و قانونی می‌ شود.

وی تاکید کرد: تا پایان انتخابات ۲۹ اردیبهشت کمیته بررسی جرائم انتخاباتی در بوشهر هر هفته سه بار برای تامین امنیت انتخابات و برخورد جدی با متخلفان حوزه فضای مجازی تشکیل می‌ شود.

کد خبر 3961261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha