۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱

مسئول ستاد دانشجویی حجت الاسلام رئیسی:

ناامیدی درکشور ماحصل تبعیض است

ناامیدی درکشور ماحصل تبعیض است

مسئول ستاد دانشجویی حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه لایه ای از ناامیدی افکار عمومی را دربر گرفته است گفت: ناامیدی به وجود آمده درکشور ما حصل تبعیض است.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ابراهیمی، مسئول ستاد دانشجویی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در نشست خبری این ستاد در خبرگزاری فارس اظهار کرد: مشکل اساسی که در افکار عمومی وجود دارد، لایه ای از ناامیدی فراگیر است.

وی افزود: این امر محصول فقدان تفریح و فرصت سوزی زندگی نیست بلکه نتیجه شرایط واقعی اقتصاد و معیشت مردم است.

ابراهیمی با بیان اینکه مشکل اساسی کشور بیکاری است افزود: مشکل اساسی، بیکاری بیش از ۵۵ درصد نیروهای کار است. این بیکاری، نتیجه تعاریف جدیدی است که از کار ایجاد شده؛ مثلا گفته می شود، هر فردی یک ساعت در هفته شغل داشته باشد، کار دارد.

وی در همین باره تصریح کرد: مردم، جوانان و مسئولین باید به یک اندازه از این مسائل نگران باشند. این ناامیدی به وجود آمده ماحصل تبعیض است. چرا با وجود تحمل فقر از سوی مردم، عده ای از دوستان مستقر در دولت باید پشت ابزار فضای مجازی افکار عمومی جوانان را کنترل کنند.

ابراهیمی با اشاره به طرح تحول نظام سلامت در دولت و با بیان اینکه صدا و سیما ظرفیت لازم را برای ایجاد شفافیت در این زمینه ایجاد نکرده است گفت: دولت سعی کرد با رفتارهای قلدرمابانه، مشکلات این حوزه را مکتوم بگذارد.

وی با اشاره به مشکلات بانکی کشور تصریح کرد: بانک ها، جعبه سیاه هولناکی برای مردم شده اند. امروز بانک ها نماد بدهکاری هستند.

مسئول ستاد دانشجویی ابراهیم رییسی اضافه کرد: اقتصاد کشور، گرفتار افراد تازه به دوران رسیده ای است که این حوزه را به فساد کشیده اند و شاهدیم هر روز سر و صدایی در زمینه فسادهای اقتصادی شنیده می شود.

ابراهیمی در ادامه اظهارات خود با اشاره به "قاطعیت" و "فهم عمیق از مناسبات افکار عمومی" به عنوان دو ویژگی بارز حجت الاسلام رییسی اظهار کرد: از سوی آقای رییسی، هیچ گاه اهمالی در حوزه برخورد با فساد گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه مردم دیگر تحمل "بخور بخور" و "بگم بگم" را ندارند گفت: آقای رییسی در عین حفظ آرامش افکار عمومی، با مفاسد برخورد می کند.

ابراهیمی با بیان اینکه آقای رییسی زندگی شیشه ای دارد گفت: از زندگی خصوصی شخص آقای رییسی و خانواده وی، هیچ گاه فسادی گزارش نشده است. این مساله در کمتر مسئولی دیده می شود که البته جای تاسف دارد.

وی با اشاره به روحیه جهادی حجت الاسلام رییسی گفت: ما رییس جمهوری نمی خواهیم که به ساعت اداری و برنامه تفریح عیدانه خودش وفادار باشد. آقای رییسی همان طور که خود نیز گفته است، شب و روز نمی شناسد که این به نظر ما نقطه قوت است.

ابراهیمی با بیان اینکه امروز کشور نیازمند تغییر است خاطرنشان کرد: این تغییر نمی تواند معطل خوش آمد یا بد آمد جریان های سیاسی باشد. بحمدالله خداوند شرایطی را در اختیار آقای رییسی قرار داده که می تواند تیمی متشکل از سلیقه های مختلف را به وجود بیاورد.

کد خبر 3961321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمدحسین IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
      0 0
      سلام دوست عزیز ای کاش رئیس جمهور فعلی ماحافظه تاریخی اش یاری اش میکرد. آمریکاییها هیچگاه بزرگترین سقوط تاریخی بازار سهامشان دریک روز(دوشنبه19اکتبر1987) رافراموش نمیکنندکه دراثرجنگ موقت باایران بود.