۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۲۳

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر:

۹۴ درصد داوطلبان انتخابات شوراها در استان بوشهر تائید صلاحیت شدند

۹۴ درصد داوطلبان انتخابات شوراها در استان بوشهر تائید صلاحیت شدند

بوشهر - دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: در استان بوشهر سه هزار و ۹۳۹ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کردند که صلاحیت سه هزار و ۷۰۷ نفر تاکنون احراز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل موسوی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط مناسبی برای برگزاری انتخابات باشکوه با حضور گسترده و پرشور مردم در استان بوشهر فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر از برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرهای بوشهر و برازجان خبر داد و اضافه کرد: تحرکات داوطلبان در فضاهای مجازی رصد می‌شود و در صورت بروزتخلف برخورد صورت می‌گیرد.

موسوی با اشاره به ثبت‌نام سه هزار و ۹۳۹ نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر، بیان کرد: ۷۶ نفر از این افراد از کاندیداتوری انصراف دادند و در هیئت اجرایی ۹۶ نفر و در هیئت نظارت نیز ۶۰ نفر رد صلاحیت شدند و صلاحیت سه هزار و ۷۰۷ نفر احراز شد.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر خاطرنشان کرد: هزار و ۱۸۱ داوطلب در شهرهای استان بوشهر ثبت‌نام کردند که ۳۵ نفر انصراف دادند و صلاحیت هزار و ۶۵ نفر تائید شد و ۸۱ نفر نیز رد صلاحیت شدند.

موسوی ادامه داد: در روستاهای استان بوشهر نیز دو هزار و ۷۵۸ نفر ثبت نام کردند که ۴۱ نفر انصراف دادند، ۷۵ نفر حراز صلاحیت نشدند و صلاحیت دو هزار و ۶۴۲ نفر تائید شد.

وی با اشاره به اینکه افراد رد صلاحیت شده تا ششم اردیبهشت فرصت دارند اعتراض خود را اعلام کنند، افزود: هیئت‌های نظارت بر انتخابات ۱۰ روز فرصت دارند به شکایت‌ها رسیدگی و نتیجه نهایی را اعلام کنند.

کد خبر 3961572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha