۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۳۰

فرماندار دشتی:

تحول خوبی در حوزه سلامت شهرستان دشتی ایجاد شده است

 تحول خوبی در حوزه سلامت شهرستان دشتی ایجاد شده است

دشتی- فرماندار دشتی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت تغییرات محسوسی در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان رقم زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو ظهر دوشنبه در کارگروه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دشتی اظهار داشت: یکی از عملکردهای خوب دولت تدبیر و امید در مدت چهار ساله اجرای سیاست‌های نظام سلامت و اجرای طرح تحول نظام سلامت است که آثار و برکات آن در سراسر کشور شاهد هستیم.

وی افزود: در شهرستان دشتی نیز در این مدت اقدامات خوبی در بخش سلامت شاهد هستیم که تغییرات محسوسی در این حوزه در سطح شهرستان رقم خورده است.

مهرجو ادامه داد: اگر زیر ساخت‌های بهداشتی شهرستان تکمیل شود کمک خوبی برای ارتقای سلامت و دسترسی آسان تر مردم به مراکز درمانی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداران موضوعات بخش سلامت را جدی‌تر بگیرند، ادامه داد: جلسات شورای سلامت شهرستان با جدی گرفته شود و توجه ویژه ای به آن شود و مصوبات آن نیز لازم اجرا است.

مهرجو با بیان اینکه دبیرخانه کارگروه با همکاری کارشناسان راهکارهای تسهیل دراجرای مصوبات را بررسی کنند، گفت: مدیران در راستای رسالت وظایف قانونی خود در جلسات شخصا حضور پیدا کنند.

در پایان مقرر شد شهردار و شورای شهر خورموج در راستای آرامش و آسایش ساکنین محلات و در جهت کاهش آلایندگی در اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری نسبت به انجام وظایف محوله در خصوص صنوف مزاحم از جمله سیلندر پر کنی اقدام لازم به عمل آورند.

کد خبر 3961605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha