۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۷

همزمان با مسابقات بین المللی قران کریم؛

۲۰ هزار جلد قرآن کریم در مساجد و مناطق محروم کشور توزیع شد

۲۰ هزار جلد قرآن کریم در مساجد و مناطق محروم کشور توزیع شد

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه گفت: همزمان با برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ۲۰ هزار جلد قرآن کریم به مساجد و مناطق محروم کشور اهداء شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عباسیان مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه ازاهداء ۲۰ هزار جلد قرآن کریم در مساجد و اماکن مذهبی و همچنین بقاع متبرکه ومناطق محروم کشور همزمان با سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم خبر داد.

وی افزود:۲۰ هزار جلد قرآن کریم اهدایی از محل موقوفات کوثر اهل بیت (ع) استان کرمانشاه تهیه و در بیش از ۱۰۰۰ مسجد در مناطق محروم کشور توزیع شد و براین اساس مردم این مناطق از نعمت ارزشمند موقوفات قرآن کریم بهره مند می شوند.

عباسیان هدف از این اقدام فرهنگی را ترویج فرهنگ وقف در امور قرآنی دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده موقوفات مختلف برای ترویج فرهنگ قرآنی رشد یابد تا در این زمینه شاهد شکوفایی وقف های قرآنی  باشیم.

عباسیان افزود: ترویج قرآن در بین اقشار جامعه و ترغیب جوانان به خواندن قرآن از جمله اهداف دیگر این فعالیت است و با توجه به اینکه اشتیاق جوانان در مناطق محروم و نزدیکی به قرآن در بین آنها بیشتر از اقشار دیگر جامعه است ما با این اهدا می توانیم به نحوی این اشتیاق را در جوانان شکوفا کنیم.

کد خبر 3961627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha