۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۲۱

معاون استاندار بوشهر:

ظرفیت سمن‌های استان بوشهر برای مبارزه با مواد مخدر استفاده شود

ظرفیت سمن‌های استان بوشهر برای مبارزه با مواد مخدر استفاده شود

بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: از ظرفیت‌ها سمن‌ها برای مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: سازمان های مردم نهاد در استان بوشهر در راستای کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه مواد مخدر فعالیت های چشمگیری داشته‌اند.

وی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم در حوزه پیشگیری از مواد مخدر به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم باید از ظرفیت های مردمی به ویژه سازمان‌های مردم نهاد بهره‌گیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سازمان‌های مردم نهاد که علاقمند به فعالیت در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر هستند همکاری لازم با آنان خواهیم داشت و سمن هایی که هم اکنون مشغول فعالیت هستند نیز مورد حمایت ویژه قرار خواهند گرفت.

گراوند بیان کرد: باید محیط های مناسب برای فعالیت و اجرای برنامه‌های سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در بخش مبارزه با مواد مخدر در سطح استان بوشهر تدارک دیده شود.

وی خاطرنشان کرد: برای مهارت‌آموزی بهبود یافتگان مواد مخدر فنی و حرفه‌ای و جهاد کشاورزی برنامه‌های آموزشی مد نظر قرار دهند.

کد خبر 3961647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha