۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۳۲

مدیرکل فرهنگی دانشگاه پیام نور:

دانشجویان نقش موثری در روشنگری جامعه برای مشارکت درانتخابات دارند

دانشجویان نقش موثری در روشنگری جامعه برای مشارکت درانتخابات دارند

بوشهر- مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور گفت: دانشجویان با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی می‌توانند در زمینه انتخابات فعالیت و بستر را برای نشاط سیاسی و حضور حداکثری فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان بوشهر، مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور در جمع مسئولین فرهنگی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: یکی از ویژگی‌های کارفرهنگی ارتباط خوب و مناسب با دانشجویان است و هرچه این ارتباط بهتر باشد امکان جذب حداکثری بوجود می‌آید.

سید ابوالحسن ترابی گفت:از نظ قوانین فرهنگی مشکل نداریم بلکه مشکل اصلی ما اجرای قوانین و آیین نامه هاست که باید سعی در اجرای بهتر و دقیق‌تر آنها کنیم. همچنین ضروری است که بودجه فرهنگی در جای خودش هزینه شود.

وی افزود: دانشجویان سرمایه اصلی ما و اولویت ما در کارهای فرهنگی هستند بنابراین برای ارتقای سطح فرهنگی آنها نهایت تلاش و کوشش باید انجام پذیرد. در این زمینه ضروری است که استعدادهای برتر دانشجویان شناسایی شود و از انها حمایت لازم صورت گیرد.

ترابی تاکید کرد: برای پیشبرد بهتر امور در مسائل فرهنگی بهتر است با سازمان‌ها و نهادهای دیگر به خوبی تعامل داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور در خصوص نقش دانشجویان در انتخاب پیشرو گفت: دانشجویان در روشنگری جامعه برای مشارکت در انتخابات نقش موثری دارند و با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی می‌توانند در این موضوع وارد شوند و زمینه را برای شور و نشاط سیاسی و حضور حداکثری فراهم کنند اما لازم است که وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند بلکه با استدلال و گفتگو به این مقوله بپردازند.

 وی افزود: دستورالعمل مناظره‌های دانشجویی فراهم شده است و مراکز و واحدها می‌توانند اقدام به برگزاری مناظره‌های دانشجویی کنند.

ترابی در خصوص مستند سازی و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته تاکید کرد: نکته‌ای که مهم است، انعکاس فعالیت‌های فرهنگی است؛ باید مجموعه فعالیت‌ها را ثبت کنیم و به شکل‌های مختلف مستندسازی کنیم.

کد خبر 3961848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha