۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۵۸

جشن بزرگ مبعث در عسلویه برگزار شد

جشن بزرگ مبعث در عسلویه برگزار شد

بوشهر - جشن محوری بزرگ مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) در حسینیه فاطمه زهرا(س) عسلویه با حضور مشتاقان رسول گرامی اسلام(ص) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه عسلویه دوشنبه‌شب در این مراسم ضمن تبربک عید فرخنده مبعث و سالروز آغاز رسالت پیامبر اسلام(ص) گفت: پیامبر اسلام(ص) دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که او را ممتاز و از تمام انبیاء الهی برتر ساخته است.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد از تواضع و فروتنی پیامبر به عنوان یکی از صفات برجسته آن حضرت نام برد که باید الگوی ما مسلمانان باشد.

امام جمعه عسلویه اضافه کرد: وظیفه ما مسلمانان نسبت به پیامبر این است که اول او را بشناسیم، دوم اینکه به راه و منش ایشان ایمان و اعتقاد پیدا کنیم و سوم اینکه به سیره و روش آن حضرت عمل کنیم.

هاشمی‌نژاد به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: در بحث انتخابات ما دو وظیفه داریم یکی حضور حداکثری در انتخابات و دیگری انتخاب فرد اصلح است.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: اینکه می‌گویند چگونه فرد اصلح را انتخاب کنیم این قضیه بسیار روشن است؛ فرد اصلح دارای ملاک‌ها و ویژگی‌هایی است یکی از مهمترین ملاک‌های فرد اصلح دینداری و تقواست.

وی ادامه داد: اگر کسی دیندار باشد و تقوا داشته باشد، خداترس است، انگیزه الهی خدمت دارد و فقط دنبال رضایت خداست و دنبال منافع حزب و گروه خود نیز نیست.

این مراسم توسط هیئت برگزاری مناسبت‌های مذهبی شهرستان عسلویه، دفتر امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج و سازمان منطقه ویژه پارس برگزار شد.

کد خبر 3961980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha