۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۵۲

عصر امروز؛

آیین پایانی بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام  برگزار می شود

آیین پایانی بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام  برگزار می شود

آیین پایانی سی وچهارمین دوره  مسابقات بین‌المللی قرآن کریم عصر امروز باحضور مسئولان کشوری ولشگری وتجلیل از برگزیدگان بخش های مختلف از ساعت ۱۷ در مصلی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول کمیته تبلیغات واطلاع رسانی سی وچهارمین دوره  مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با بیان این مطلب افزود: آیین پایانی  سی‌وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم  و بزرگترین المپیاد قرآنی جهان اسلام عصر امروز چهارشنبه از ساعت ۱۷  با حضور مسئولان کشوری ولشگری  ؛ مسئولان دستگاههای مشارکت کننده، سفرا، نمایندگان مجلس، جامعه قرآنی و متسابقین شرکت کننده  در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) بر گزار می شود.

مسعود رحمتی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی مطلوب این دوره از مسابقات افزود: در رقابت‌های امسال برای اولین بار همزمان  پنج مسابقه بین‌المللی برگزار شد و در کنار سی وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی بزرگسالان، دومین دوره مسابقات بین المللی روشندلان، اولین دوره بانوان،  پنجمین دوره مسابقات دانش‌آموزان و واولین دوره مسابقات  طلاب برگزار شد.

 مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل سازمان اوقاف افزود: همچنین همزمان با این دوره از مسابقات  دهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با حضور پژوهشگران و محققان قرآنی بیش از ۲۰ کشور جهان چهارم اردیبهشت ماه در شهر مقدس قم برگزار شد.

رحمتی با اشاره به برنامه های امروز آیین اختتامیه افزود: قرائت بیانیه هیات داوران؛ پخش نماهنگ انقلابی گری، نماهنگ مقایسه فعالیت های قبل و بعد از انقلاب اسلامی، گزارش دبیر مسابقات بین المللی، همخوانی و... تجلیل از برگزیدگان بخشهای بزرگسالان؛ دانش آموزان و بانوان از جمله برنامه های آیین پایانی این دوره از مسابقات قرآن است.

بر اساس این گزارش  شعار دائمی این مسابقات  یک کتاب یک امت است که برگرفته از متن قرآن کریم است این مسابقات بین المللی به منظور ایجاد همگرایی و وحدت کشورهای اسلامی و توجه به مبانی و مفاهیم مشترک برگزار می شود و قرآنیان جهان با هر رنگ و شکل و چهره ای و با هر زبان و نژاد و رسومی تحت پرچم قرآن کریم گرد هم می آیند.

کد خبر 3962989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha