۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۱۱

محمدیان مطرح کرد:

وزارت ورزش به دنبال حضور بانوان در مسابقات لیگ جهانی والیبال است

وزارت ورزش به دنبال حضور بانوان در مسابقات لیگ جهانی والیبال است

معاون امور زنان وزارت ورزش و جوانان از تلاش وزارت ورزش برای حضور تعداد بیشتر بانوان در جایگاه تماشاچی مسابقات والبیال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا محمدیان درخصوص نحوه امکان حضور زنان در جایگاه تماشاچی مسابقات والبیال دوره مقدمات لیگ جهانی ۲۰۱۷ در خردادماه سال جاری، توضیح داد: وزارت ورزش در تلاش است امکان حضور تعداد بیشتری از بانوان علاقه‌مند به تماشای بازی‌های لیگ جهانی والیبال را فراهم کند به همین دلیل رایزنی‌ها با مراجع مرتبط برای تسهیل شرایط و ایجاد فضای مناسب ادامه دارد.

معاون امور زنان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تصمیم‌گیری درخصوص ورزش بانوان باید مبتنی بر قانون باشد و نه سلیقه، ادامه داد: وزارت ورزش درصدد است با طمأنینه و در نظر گرفتن مسائل شرعی و عرفی امکان حضور بانوان در استادیوم‌ها را فراهم کند و بر موانع فائق شود؛ درواقع برای ایجاد زمینه‌های مناسب برای این حضور، باید علاوه بر اصلاح قانون و زیرساخت‌ها فرهنگسازی نیز کرد.

وی همچنین یکی از اهداف مهم معاونت متبوعش و وزارت ورزش را تقسیم امکانات میان زنان و مردان به صورت عادلانه عنوان کرد و به خانه ملت گفت: توزیع بودجه براساس سرانه جمعیتی و احقاق سهم ۳۰ درصدی بانوان از ۲۷ صدم درصد از مالیات برارزش افزوده از جمله اولویت‎های معاونت امور زنان وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شوند.

کد خبر 3963138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha