۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴

معاون سیاسی سازمان عقیدتی ارتش کل کشور:

«دو قطبی سازی» راهبرد دشمن برای تفرقه‌افکنی در انتخابات است

«دو قطبی سازی» راهبرد دشمن برای تفرقه‌افکنی در انتخابات است

کرمانشاه- معاون سیاسی سازمان عقیدتی ارتش کل کشور گفت: دشمن برای تفرقه افکنی در انتخابات ریاست جمهوری کشور به دنبال دو قطبی سازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد اکرمی‌نیا امروز پنجشنبه در همایش سیاسی فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مدل حکومت و دموکراسی دینی را به مردم جهان عرضه کرده و با مشارکت گسترده می توان علیه دشمنانی که برای سلطه بر منطقه خیز برداشتند، به پا خاست و آنها را ناامید کرد.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی ارتش کل کشور افزود: در این منطقه رقبایی مانند عربستان که بویی از دموکراسی و مردم سالاری نبردند با اجرای رزمایشاتی در خلیج فارس رویکرد تهاجمی را علیه کشور ما به کار گرفته است.

اکرمی‌نیا بیان کرد: در سطح بین المللی انتخابات ما می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و اصلی ترین دشمن جمهوری اسلامی ایران یعنی آمریکا را ناامید کند. آمریکایی که از اول سال میلادی فردی در راس حکومت آن نشسته که تهدیدات را جدی تر نسبت به رئیس جمهور قبلی علیه ما بکار گرفته است.

وی بیان کرد: امروز بعد از چهار دهه با تحول در ممفهوم قدرت مواجه هستیم قبلا قدرت را قدرت سخت می گفتند اما پس از آن قدرت نرم نیز روی کار آمد ولی امروزه اندیشمندان آنها را تلفیق کرده و قدرت هوشمندی بنا بر اقتضائات زمان و مکان طرح ریزی کردند.

اکرمی‌نیا اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال "اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال نامگذاری فرمودند" و این مسئله باید نقش محوری در انتخابات داشته باشد. انتخابات حماسی و پرشور، در سطح منطقه برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد، در شرایطی که جنگ و خشونت سراسر منطقه را فراگرفته جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار و آرامش است.

وی برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه را تضمین کننده امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دانست و خواستار حضور حداکثری در انتخابات شد.

اکرمی‌نیا بیان کرد: در این انتخابات دشمن راهبردی را پیش گرفته که البته خیلی جدید نیست و سال ها است که این راهبرد را علیه کشور ما بکار گرفته از جمله در مذاکرات هسته ای، در آن زمان آمریکایی ها تلاش می کردند اینگونه القاء کنند که ایرانیان به دو دسته تقسیم شدند دسته طرفداران مذاکره و دسته مخالفان مذاکره، و وقتی برجام به توافق رسید مخالفان و موافقان برجام را رقم زدند.

وی بیان کرد: امروز در آستانه انتخابات جناح ها را به دو دسته تندروها و میانه روها تقسیم می کنند که ساخته دست دشمن است برای ایجاد فضای دو قطبی که ما ازآن خاطره تلخ فتنه ۸۸ را در اذهان داریم فتنه ۸۸ محصول ایجاد فضای دو قطبی در کشور بود که اگر این فضا ایجاد نمی شد فتنه شکل نمی گرفت. فتنه ای که به تعبیر مقام معظم رهبری به کشور آسیب رساند هرچند کشور را واکسینه کرد.

کد خبر 3963540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha