۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۳۱

معاون حقوقی رئیس جمهور:

کاندیداها روح امید را در کشور تضعیف نکنند

کاندیداها روح امید را در کشور تضعیف نکنند

ساری- معاون حقوقی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه کاندیداها روح امید را در کشور تضعیف نکنند گفت: دولت در دو سال گذشته، سالانه ۷۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید انصاری ظهر پنجشنبه در همایش جوانان، کارگران و ورزشکاران، در استادیوم سید رسول حسینی، با درود به کارگران، کشاورزان، رزمندگان دوران دفاع مقدس، شهدا و خانواده شان و  قهرمانان ملی مازندران که نام ایران و ایرانی را بر سکوهای جهانی پرآوزه و پرچم ایران را به اهتزار در می‌آورند، افزود: مردم مازندران در دوران انقلاب، جنگ و در حماسه‌های سیاسی نظام در ۳۷ سال گذشته همواره پیشتاز بوده است.

وی افزود: رئیس جمهور از سفر تاریخی خود به مازندران و استقبلال بی‌نظیر مردم مازندران به‌عنوان سرآغاز امید در تشکیل دولت تدبیر و امید یاد کردند و امروز در بهار طبیعت و با عطر بعثت، ایران برای حماسه‌ای دیگر آماده می‌شود.

انصاری با بیان اینکه امروز مانند اول انقلاب، روح امام و شهدا، رهبر انقلاب، رئیس جمهور تقاضای حضوری پرشور و پر نشاط در انتخابات دارند، افزود: شما با حضور گذشته خود و تشکیل دولتی از تدبیر و امید توانستید راهی را بگشایید که خدمت‌گذاران شما در سه سال و چند ماه گذشته بتوانند سایه جنگ، تحریم، تحقیر را از سر مردم بردارند.

انصاری با بیان اینکه دولت به پشتوانه مردم و با نگاه به داخل و با تکیه بر کشاورزان و کارگران ایرانی توانست برای اولین بار جشن خودکفایی گندم را برگزار کند، افزود: این در حالی است که در سال ۹۲ و در هنگام تحویل گرفتن دولت، برای ۱۸ روز ذخیره گندم برای کشور بود و بیش از شش میلیون تن گندم از خارج وارد می‌کردیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی، نان سفره ما از دسترنج کشاورزان خودمان تامین شود و این کار انجام شد و در سال ۹۵ حدود چهارده و نیم میلیون تن گندم تولید شد که دولت ۱۱.۵ میلیون تن آن را تضمینی خریداری کرد و ما برای اولین بار در میان کشورهای صادر کننده گندم قرار گرفتیم و این امر، به‌وسیله کشاورزان ایرانی و برنامه‌ریزی دقیق و علمی دولت تدبیر و امید و اصلاح روش‌های تولید و آبیاری محقق شد.

انصاری با بیان اینکه دشمنان صادرات نفت ما را از ما گرفتند و تولید آن را با تحریم به دو میلیون بشکه رسانند، افزود: دولت پس از پیروزی در برجام تولید نفت را به چهار میلیون بشکه قبلی و صادرات را به ۲.۵ میلیون بشکه قبلی بازگرداند.

وی افزود: در روزهای آینده ستاره خلیج فارس که با همت و تامین ارز این دولت و به دست توانای جوانان متخصص ایرانی ساخته شده، افتتاح خواهد شد و برای اولین ما در کشور ضمن اینکه بنزین استاندارد یورو ۴ را تولید می‌کنیم به صادرکننده بنزین تبدیل خواهیم شد.

وی با اشاره به تأکید رهبری در نگاه به داخل گفت: این دولت، با تکیه بر جوانان، دانشمندان و متخصصین داخلی توانست در عرصه اقتصاد، مهار تورم، رشد علمی، افزایش محصولات پتروشیمی و در دیگر صحنه‌ها بدرخشد.

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهوری با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌ها توسط دولت، کمک از بخش خصوصی، استفاده از طرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، ابراز امیدواری کرد تا در امسال و سال‌های آینده، ایجاد اشتغال در کشور بیشتر شود و جوانان مطابق با خواست و تحصیلات‌شان امکان زندگی آبرومند را پیدا کنند.

وی افزود: در این مدت،  ۲ هزار ۵۰۰ شرکت داشن بنیان از جوانان دانشگاهی تاسیس شد و در زمره دانش‌های نو و استفاده از ظرفیت‌های این دانشگاه‌ها به صحنه آمده‌اند.

انصاری با بیان اینکه امروز طرح و پروژه‌های ما در نفت، گاز، پتروشیکی، صنایع و معادن، خوردروسازی و در تمامی عرصه‌ها در اختیار مهندسین و جوانان ایرانی است، افزود: دولت با انرژی برگرفته از حمایت شما مردم در برابر همه ناملایمات ایستاد و تخریب‌ها را به جان خرید و رئیس جمهور در کنار تیم توانای مذاکره کننده هسته‌ای توانست سایه شوم تحریم را  بردارد و زمینه ارتباط با جهان را بگشاید، زمینه استفاده از اقتصاد کشور را فراهم کند و با ایاجاد آرامش در فضای کسب‌وکار  گام‌های اشتغال بعدی را بلندتر برداریم.

وی با درخواست از همه در حضور پرشور در انتخابات، افزود: هر قدر که مردم بیشتر در انتخابات شرکت کنند، قدرت و اعتبار کشور، اعتماد جهانی به ایران، سرمایه‌گذاری در کشور بیشتر افزایش خواهد یافت.

انصاری با اشاره به اینکه دشمنان در کارهستند تا مردم را مایوس کنند و نسبت به خدمات دولت و نظام بدبین و نقاط قوت دولت را نقطه ضعف معرفی کند و گام‌های بلندی که در زمینه بهداشت و درمان، فرهنگ، دانشگاه و تولید برداشته شده است را ناچیز جلوه دهند تا جوانان نسبت به اینده ناامید شوند، افزود: کاندیداها باید توجه کنند که نقاط قوت خود را بیان کنند و روح امید را در کشور تضعیف نکنند.

کد خبر 3963699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha