۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۵۶

رئیس فدراسیون پرورش اندام:

نصف ورزشکاران باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام بانوان هستند

نصف ورزشکاران باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام بانوان هستند

زنجان- رئیس فدراسیون پرورش اندام گفت: نصف جمعیت باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام را بانوان تشکیل می‌دهند و برهمین اساس نیاز به وجود یک ساز و کار برای آموزش است.

به گزارش خبرنگار مهر ،ناصر پور علی فرد ظهر پنج شنبه در مجمع سالیانه هیئت پرورش اندام استان زنجان خاطر نشان کرد: هیات بدنسازی استان زنجان از هیئت ها تلاش کننده در این زمینه هستند و کارنامه نتیجه گرا را به ثمر رسانده اند.

پور علی فرد با بیان اینکه در پرورش اندام بانوان روابطی با بانوان نخواهیم داشت،اظهار داشت : نیازمند سازو کار جدید در حضور بانوان در عرصه ها بین المللی هستیم که در بحث مچ اندازی بانوان همکاری و توجه همه جانبه را لازم است.

وی ادامه داد:خوشبختانه در اعزام بانوان مچ اندازی پوشش ها در وزرات ورزش و جوانان تایید شده است و امید واریم در آینده تیم مچ انداز بانوان اعزام شود.

رئیس فدراسیون پرورش اندام با اشاره به اینکه جوایز قهرمانان در این رشته بعد از هر مسابقه داده می شود،تصریح کرد:طبقه بندی و شاخص هایی برای جوایز قهرمانان از طرف وزارت ورزش و جوانان وجود دارد .

پورعلی با بیان اینکه مخالف مکمل ها ورزشی در باشگاه ها بدنسازی نیستیم باشگاه ها داروخانه نیست و  باید دید و نگاه مردم به این رشته را خوب کنیم، گفت: توجه ویژه ای به جوانان باید داشته باشیم و برنامه ریزی بر روی آن ها بیشتر شود.در مورد دوپینگ نوک پیکان به طرف رشته پرورش اندام می باشد و باید این نگاه را پایین بیاوریم.بدون دوپینگ نیز می توان مدال آورد و باید فرهنگ دوپینگ را در جوانان آرام آرام پایین بیاوریم .

رییس فدراسیون پرورش اندام با تاکید بر اینکه یکی از آسیب ها ما شبکه ها مجازی است ،اظهار داشت : تصاویر و عکس ها در شان ما ایرانی ها نمی باشد و شئونات اسلامی در این رشته در جامعه باید بیشتر رعایت شود و نگذاریم نام ها جعلی به نام ما در فضا مجازی به تخریب این رشته بپردازند.

پورعلی از برگزاری مسابقات متعدد در سال جاری خبر داد و افزود:از نفرات استان زنجان نیز  در این مسابقات استفاده خواهیم کرد. 

پور علی افزود: نصف جمعیت باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام را بانوان تشکیل می‌دهند و برهمین اساس نیاز به وجود یک ساز کار برای آموزش است.

کد خبر 3963718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha